U utorak, 24. maja održan je Reklamondo 2016. Bilo nam je zadovoljstvo da peti put po redu na jednom mestu okupimo ljubitelje advertajzinga.
Čast nam je što smo i ove godine pored dva bloka najboljih reklama iz prethodnog perioda imali priliku da ugostili i dva sjajna predavača.
Prvo poglavlje Reklamonda 2016 otvorio je Andreja Milkić, account direktor marketinške agencije Leo Burnett. Naš prvi gostujući predavač sa nama je podelio kako izgleda jedan proces kreiranja reklamne kampanje i koji su to izazovi u posredovanju između agencije i klijenata. Fokus je bio na par kampanja u kojima je Andreja imao priliku da učestvuje.
Na primeru Jelen piva i Banca Intesa dočarao nam je kako izgleda sam proces pripreme i realizacije reklamne kampanje. Koliko vremena, truda i kreative je potrebno u jednom takvom procesu. Glavni izazov bio je ispričati novu, drugačiju priču. U tome su i uspeli. U nastavku slede kreativna rešenja za obe kampanje.
Nakon izlaganja našeg prvog predavača usledio je i prvi blok reklama. Posetiocu su imali prilike da uživaju u 15minutnom kolažu odabranih reklama iz prethodnog perioda. Tokom reklamnog bloka a i u nastavku događaja, posetiocu su degustirali Wellness breakfast i JOŠ! Grickalice, koje je Bambi, prijatelj našeg projekta spremio za njih.
Nakon kratke pauze, drugo poglavlje Reklamonda 2016 otvorio je naš naredni predavač, Srđan Erceg. Srđan je sa prisutnima prodiskutovao na temu motivacije. Kako je izgledao njegov početak karijere i šta ga je to sve motivisalo na promene i kako se nalazi danas tu gde jeste.
Za kraj, želeli smo još jednom da se zahvalimo Bambiju, prijatelju našeg projekta; našim gostujućim predavačima Andreji Milkiću i Srđanu Ercegu; profesoru Alčakoviću koji je imao dovoljno strpljenja i želje da nas nauči i pomogne nam u realizaciji projekta i naravno svim našim dragim kolegama, profesorima i gostima koji su odvojili svoje vreme i bili deo našeg Reklamonda 2016.
Stefan Joksić i Maja Obradović