30 miliona – Universal Media

0
1244

U toku promocije za kompaniju Universal Media, osmišljen je spot koji je plasiran na internetu, tkz. viralni spot.

Naziv tv reklamnog spota je “Trideset miliona”, koji aludira na film “Brusterovi milioni” i situaciju u kojoj glavni glumac mora da potroši 30 miliona kako bi nasledio 300 miliona.
Gledaoci TV stanica su bili na trenutak zbunjeni kada su na svim kanalima sa nacionalnom frekvencijom u isto vreme videli lik istog mladića koji im se obraća. Iako su uporno menjali kanale, mladić je i dalje bio na njihovim ekranima govoreći o svojoj želji da postane poznat.
Na kraju se ispostavilo da je to bila jedinstvena medijska akcija u okviru koje je, po prvi put na ovim prostorima, isti reklamni spot prikazan na svim najvećim srpskim televizijama u isto vreme. Spot prikazuje jednog običnog mladića koji želi da postane popularan u najkraćem mogućem roku.

Universal Media na srpskom tržištu posluje uspešno od 1997, prvo kao deo agencije McCannErickson, a od 2005. kao samostalna agencija za planiranje i zakup medijskog prostora. Universal Media je deo globalne mreže Universal McCann WW, što joj pored dobrog poznavanja lokalnih prilika, pomaže da bude pionir na tržištu i da za svoje klijente obezbedi uvek bolju i kvalitetniju uslugu(tekst preuzet sa sajta wwww.atastars.rs)


http://www.youtube.com/watch?v=C3ECy_-OElg

Agencija: McCann Erickson Srbija / Represent Communications
Klijent: Universal Media
Godina: 2011

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.