Nakon predavanja o advertisingu, njegovoj budućnosti i preduzetnicima herojima o kojima se pričalo tokom prvog dana Webiz edukacije, drugi dan obeležila su predavanja o email marketingu, chatbotovima, content marketingu i native advertisingu.
Drugi dan Webiza počeo je predavanjem Svetozara Krunića (Active Collab) o email marketingu. Imali smo priliku da čujemo nešto više o najprepoznatljivijem primeru email marketinga-newsletterima, o njihovom značaju kako za kompaniju tako i za čitaoce. On je govorio o prednostima i nedostacima newslettera, kao i o različitim tipovima segmentacije mailing liste i koracima neophodnim za strategiju i planiranje. Nakon toga, Ivana Drecun (agencija M+) i Nikola Đokić (Huge Media) izložili su dve studije slučaja i istakli su koliko im je bio bitan email marketing za postizanje uspešnih rezultata.
Nakon prvog predavanja i kratke pauze, usledilo je zanimljivo predavanje koje je održao Ivan Bildi, a tema su bili chatbotovi i njhov značaj i potencijal. Na samom početku, pokazao je kako izgleda korišćenje chatbota i istakao je da su oni trenutno najveća prednost u poslovanju. Takođe, chatbotovi ne predstavljaju zamenu za email marketing već predstavljaju novi kanal komunikacije koji ima veliku budućnost. Priču o chatbotovima nastavili su Milena Milojević (Smaz) i Predrag Spasojević (Hooloovoo) koji su predstavili studije slučajeva i pokazali koliko je njima značila implemenetacija chatbotova u poslovanje.
O content marketingu i native advertisingu pričali su Goran Mirković (Four Dots), Branislav Grković (Njuz.net) i Radomir Basta (Tarzanija;Four Dots). Goran Mirković je pričao o značaju sadržaja i koliko sadržaj daje mogućnost brendovima da se izdvoje iz konkurencije. On je podelio svoje iskustvo o tome koji sadržaj donosi najviše koristi i šta je neophodno za njegovo kreiranje. Branislav Grković i Radomir Basta podelili su svoja iskustva o native advertisingu i istakli su da native nije obična reklama i da dobar, kvalitetan sadržaj, bez obzira što je plaćen čitaocu neće smetati.
Poslednje predavanje drugog dana Webiz edukacije održao je Srećko Šekeljić (Societe Generale Srbije) o tome kako kreirati content marketing strategiju. On je istakao da često imamo sve osim dobrog sadržaja i da nam u tome mogu pomoći prodajne persone za koju se kasnije kreiraju personalizovan i specifičan sadržaj.
Trećeg dana Webiz edukacije očekuju nas još zanimljivih predavanja o instagramu i video sadržaju.
Tekst pisala: Aleksandra Marinković