20. SEMPL: U naprednoj tehnološkoj sredini moramo postati humaniji

0
1262
sempl 2018
sempl 2018

Grand Hotel Bernardin u Portorožu će 29. i 30. novembra biti domaćin za više od 1.200 еksperta iz medijsko-komunikacione industrije, koji će provesti dva dana u upoznavanju sa globalnim trendovima u marketingu, medijima i komunikacijama. Jubilarni 20. SEMPL najavljuje odličan program i pravu zabavu.

Uvodno predavanje srušiće mitove o „zlim” tehnologijama

20. SEMPL otvoriće britansko-američki par iz globalne konsultantske kuće Kaleidoko, predavanjem pod nazivom „The Majority Report: Меdijumske mogućnosti u 2030. godini”. Dean Donaldson i Jonathan Tavss, direktor i su-оsnivač pomenute kompanije, koji rade sa mnogo novih kompanija i kompanija sa liste „Fortune 100“, predviđaju da se svet može značajno promeniti do 2030. godine. Naučna fantastika i filmska industrija u velikoj meri nam pokazuju samo tamnu stranu tehnološkog napretka, pa zbog toga ističemo mogućnosti koje donosi budućnost i načine na koje možemo da se prilagodimo kako bismo iskoristili ljudski faktor u svetu veštačke inteligencije, tehnologije sinhronizacije lanca podataka i genetike.  

Dean Donaldson 20.SEMPL

Robert Čoban, vlasnik i direktor Color Press Grupe, koji je uspeo da izvuče svoju izdavačku „imperiju” iz ekonomske krize i problema uzrokovanim promenama navika, dokazuje da je ljudski faktor još uvek odlučujući u uspešnim poslovnim pričama. Bez dlake na jeziku, saznaćemo kako se Kanzas promenio u Oz, koji biznis modeli su delotvorni, kako ostati uspešan u industriji i zbog čega je većina „osuđena na smrt”.

Da li znate zašto je kultura inovacija toliko teško dostižna za kompanije?

Naš mozak je istreniran da stvara nove ideje. Jednostavnim asocijacijama možemo stimulisati kreativnost i da podučimo svakog pojedinca u kompaniji kako da razmišlja o inovativnom. Lona Safka, serijskog inovatora i pronalazača, verovatno više ne treba predstavljati. Činjenica da njegove pronalaske „kradu” čak i iz samog Apple-a, govori više nego dovoljno o ovom harizmatičnom Amerikancu koji će održati radionicu od najmanje 50 minuta u kojoj će prikazati glavne faktore koji ometaju kreativnost kompanije i učesnicima će ponuditi alate i znanje za prevazilaženje ovih smetnji.  

Detaljniji program 20. SEMPL-a možete pronaći na web strani konferencije, gde su detaljnije predstavljeni svi učesnici.  

Nе propustite vodeću regionalnu konferenciju o medijskim trendovima i nabavite karte na www.sempl.si. Sve one koji po prvi put posete SEMPL očekuju veliki popusti.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.