Heineken® i UEFA Liga šampiona spremaju novo neponovljivo iskustvo – 2015

0
1360
heineken liga sampiona reklama

Beograd,  februar 2015 – Kao što tradicija nalaže, Heineken® je i ove godine svojim vernim potrošačima koji prate UEFA Ligu šampiona priredio novo, jedinstveno iskustvo i veliko iznenađenje! Najveći svetski premium pivski brend, koji je već desetu godinu zaredom jedan od glavnih pokrovitelja najjačeg evropskog fudbalskog takmičenja, novom globalnom kampanjom „The Match“, spojiće ljubitelje kontinenatalnog fudbala sa slavnim igračima najpopularnije igre na svetu.

Zahvaljujući originalnoj „Champion The Match“ Tviter aktivaciji, Heineken® će pomeriti  granice zabave u online komunikaciji. Devet fudbalskih asova će večerima kada se odigravaju mečevi završnice takmičenja odgovarati putem Tvitera na različita pitanja obožavalaca i to već od 17. februara 2015. godine. Fanovi će moći da uz hešteg #championthematch postave pitanja, a tokom poluvremena meča PSŽ-Čelzi, nekadašnji fudbaler, proslavljeni Holanđanin Rud Gulit, najsrećnije tviteraše će obradovati odgovorom.

Prošla decenija pokazala je da UEFA Liga šampiona kao pravi globalni fenomen predstavlja savršen spoj sa Heineken® pivom. Pored aktivacije „Champion The Match“ Heineken® je za završnicu najelitnijeg fudbalskog takmičenja spremio mnogobrojna iznenađenja. Liga šampiona nikada nije bila ovako uzbudljiva, a Heineken® omogućava gledaocima da i sami budu deo igre.

Marketing agencija:

Klijent: Heineken

Godina: 2015

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.