Refuge: Da li igra žmurke može da postane realnost?

1
2101
Refuge-Hide-And-Seek
Refuge-Hide-And-Seek

Često izbegavamo da pričamo o temama koje su teške, a jedna od tih tema jeste nasilje u porodici. Nasilje u porodici pogađa jednu od četri žene i oko 800,000 dece svake godine u svetu. U Srbiji mediji pokušavaju da skrenu pažnju o nasilju, čak postoje razne kampanje u okviru nasilja nad ženama. Ljudi koji su izloženi ovim problemima veoma retko žele da govore o tome, jer im je jako teško da se suoče sa tim. Uglavnom su veoma uplašeni, strahuju zbog svoje dece, kako ih ni na koji način ne bi ugrozili.

„Hide and seek” je reklama koju je kreirala agencija BBH London. Pokrenuta je kampanja koju vode Refuge i Picturehouse, koja je prikazana u 25 bioskopa širom sveta. Cilj reklame je da privuče pažnju ljudima i da podigne svest o jednom od velikih problema koji je prisutna kod većina porodica. U 90% nasilja u porodici uključuje i zlostavljanje dece. Smatra se da je partnerstvo između Picturehouse i Refuge kompanije jako bitno i da pokazuje gledaocima da je svačiji život bitan.

U prvom delu reklame dete broji kao u igri žmurke, u nadi da će se slabije čuti zvukovi svađe i da će problemi njegovih roditelja nestati. Oni ovde pokazuju dete koje želi da pobegne od realnosti kroz igru žmurke. Ovde se ispoljavaju emocije deteta koje proživljava u ovakvim situacijama. U drugom delu reklame se prikazuje kako je svađa nestala i kako se bezbrižno dete igra sa svojom majkom u Sigurnoj kući, koju im je omogućila humanitarna organizacija Refuge. Putem ove kampanje se može donirati novac SMS-om, kao i plaćanjem u pošti, kako bi se pomoglo ljudima da pobegnu od nasilja.

U ovakvim situacijama jako je teško biti ravnodušan i uvek bi trebalo pomoći drugima ako znamo da neko ima problem. Ove humanitarne akcije podižu svest o tome da ljudi mogu da promene život i da ne ugroze svoju decu, već da im pomognu. Ova reklama na dobar način približava tešku temu porodičnog nasilja široj masi i stvara diskusiju o ovakvim situacijama, a u isto vreme pokazuje žrtvama da postoji rešenje za njihov problem, i time ih navodi da potraže pomoć.

Klijent: Refuge
Agencija: BBH London
Godina: 2019
Tekst pisala: Milena Zupanc

Ukupna ocena 4.67 od 5

1 KOMENTAR

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.