Saatchi & Saatchi – Sunčeva svetlost u ljudskim životima

0
1238
Zagađenje je najveća briga poslednjih nekoliko dana, pa je Saatchi & Saatchi iz Šangaja reagovala brzo na maglu koja je “zaslepela”  ceo grad tako što su održali događaj na temu “Minute Maid- Širenje sunca”.
 

Ideja je bila vrlo jednostavna. Predstavnici su delili  pešacima balone koji su bili boje sunca, što upravo karakteriše logo ” Minute Maid”. Simbolično značenje jeste ustvari to da Minute maid donosi sunce za svakoga čak i kad je tmurno i najveća magla, osvetljava srca i ojačava ljude da ih trenutna magla u životu ne obeshrabri. Prolaznici su se zaustavljali u želji da vide balone i saznaju šta se zbiva: Mlađi su slikali i delili slike sa prijateljima, dok su roditelji snimali osmehe svojih mališana dok su se igrali. “Sunčevi” baloni su na trenutak oterali maglu i mogla je da se oseti radost prisutnih.

IMG_5836

Cela kampanja je osmišljena za samo 24 sata, a reakcije su bile neverovatne. Tako brza povratna reakcija je veoma retka kad je multinacionalni brend u pitanju. Pored toga, koncept širenja sunca savršeno odražava koncept brenda “Minute Maid”  koji promoviše sunce i zdravlje u životima ljudi.  IMC Senior Director brenda Coca- Cola u Kini Stephen Drummond je rekao: ” To je naš način da pomognemo ljudima da zadrže unutrašnju svetlost u svom životu, održavajući je najsjajnijom, što smo danas uspeli na najjednostavniji, najbrži i najefektniji način. I upravo to, ono što smo danas uradili.”

Kompanija Lovemarks

www.saatchi.com

 

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.