Kompanije Nike i agencije BBDO iz Argentine na Twitter društvenoj mreži su osmislili super način uključivanja u priču. Oni su naterali Burrito “The Mule” Martinez- a da obriše sve njegove Twitter sledbenike sa ciljem da počne od nule i da pokuša da povrati sve koje su obrisani i da stekne nove.
Burrito Martinezje rekao u svojoj prvoj poruci – “Danas sam izbrisao svih 92 112 pratioca sa idejom da ih sve ponovo pridobijem igrajuči svaku utakmicu kao da mi je prva”.
Ovaj štos se tematski povezuje sa nedavno objavljenim reklamnim spotom za Nike “Krštenje” u kome igrači fudbalskog kluba Boca Juniors – Guillermo Burdisso, Matías Caruzzo, Gonzalo Escalante, Emanuel Insúa, Juan Manuel Martínez i Leandro Paredes – tumače njihovu verziju tradicionalnog šišanja kose za njihovu debitantsku utakmicu, izražavajući svoj ponos i odanost dresu kluba koji nose.
Agencija: BBDO, Argentina