Sledeći korak u advertajzingu: Prava poruka, prava osoba, pravo vreme- Garett Sloane

0
1329

Sledeći korak u advertajzingu  je bukvalno sposobnost da se preskoči reklamiranje preko TV ekrana. Zamislite marketing priču nekog brenda, iz više delova, koja počinje na vašem tabletu, a završava se na vašem smart telefonu.

Poruka iz delova je sledeći čin digitalnog oglašavanja, a softver, uredjaji i ad tech firme pokušavaju da spase izgradnju infrastrukture kako bi do toga došlo. Koncept je dovoljno jednostavan, ali da bi se izvršio zahteva moćnu tehnologiju i savršenu koordinaciju.

Imajući u vidu koliko neprimetno korisnici menjaju brend, isto toliko neprimetno moraju i da se oglase.

Morate da uputite prave poruke, pravoj osobi u pravo vreme”, objasnio je generalni director Omnicom Digital CEO Džonatan Nelson.

A sada Vi- morate da pokažete pravu poruku više puta, slanjem više poruka sa povezanim značenjem. Zvuči previše jednostavno, ali današnja tehnologija nije savršena. Sekvencijalna poruka zahteva najprecizniji softver za identifikovanje, što je jedan od razloga zašto industrija teži promeni pristupanja pomoću “ kolačića“ preko desktopa kroz svet gde se korisnik prati preko naloga koji koristi za pristupanje na svom Smart telefonu, tabletu, konzoli i prenosivom računaru.

Jedan od primera je Microsoft, koji je razvio softver profila kako bi targetirao korisnike preko njihovih tableta. To se takodje razvija izmedju kompanija radi razmenjivanja poruka.

Reklama dinamičnog formata privukla bi marketing stručnjake kao studija promovisanja novih trailera. Takodje, TV oglašivači bi mogli da pojačaju svoje kampanje preko drugih ekrana ili preko društvenih mreža kao što su Twitter i Facebook.

Tokom testiranja, sekvencijalna poruka je pokazala rezultate da oglašivači i potrošači na koje to utiče, po rečima Pola Dolana, funkcioniše.

Kada doprete do nekoga video porukom, pratite ga putem desktop reklama na vašem računaru i doprite do njih opet preko telefona- jedan plus jedan daje tri tipa rezultata.

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.