U Beogradu će 16. i 17. aprila biti održan godišnji sastanak kreativnih direktora agencijske mreže „McCann“ koji će okupiti predstavnike agencije iz nekoliko zemalja, od Skandinavije, preko istočne i centralne Evrope, do Balkana i jugoistočne Evrope. Ovaj skup po prvi put se održava u Beogradu, što je još jedna potvrda razvoja kreativne industrije u Srbiji i vodeće pozicije agencije „McCann Beograd“ u regionu jugoistočne Evrope.
Na sastanku će kreativni direktori agencijske mreže „McCann“ razgovarati o razvoju i trendovima u kreativnoj industriju, razmeni i evaluaciji kreativnih ideja, projekata i festivalskih radova različitih agencija „McCann“ mreže.
Tokom sastanka kreativnih direktora, u okviru projekta „McCann Parobrodiranje“ u sredu, 16.aprila, sa početkom u 19 časova u Ustanovi kulture „Parobrod“ biće održana panel diskusija pod nazivom „Kreativnost u borbi protiv krize“. Na panel diskusiji će učestvovati kreativni direktori agencijske mreže „McCann“ iz centralne i istočne Evrope: Adrian Botan iCatalinDobre (McCann Bucharest), Gabor Havasi (McCann Budapest), JacekSzulecki (McCann Warsaw) i Vladimir Cosić (McCann Beograd). Učesnici panela će razgovarati o tome da li ekonomska kriza predstavlja izazov za kreativnost, da li je završeno „zlatno doba advertajzinga“, da li su, uslovno rečeno manja tržišta, postala izvorište kreativnosti itd. Ulaz je slobodan.