IntegracIAA 2014 – Listen and learn

0
1261
Najvažniji i najveći događaj koji organizuje podmladak udruženja International Advertising Association (IAA Srbija) – IntegracIAA, održan je u subotu 22. februara u Domu omladine Beograd. Preko dve stotine učesnika bilo je u prilici da prati četiri predavanja i četiri radionice na najrazličitije teme u oblasti marketinških komunikacija,  zbog čega je ovaj događaj i nosio ime Listen & Learn.
 

“Serbia in Numbers”, “Creative Leadership”, “Mobile marketing”, “Brand Management”, “Creative Brief”, “TVC Production” i “Media Planning” teme su o kojima su mladim, budućim stručnjacima govorili stručnjaci iz kompanija, agencija i sa fakulteta kao što su: GfK Beograd, Communis DDB, Direct Media, DNA Communications, Leo Burnett, Emote Productions, Media House i Fakultet organizacionih nauka.

Jovan Vujović, predsednik Sekcije Young Professionals, otvorio je konferenciju i objasnio ciljeve organizovanja ovakovog događaja: Cilj konferencije je da na jednom mestu okupi mlade koji se bave ili će se u budućnosti baviti komunikacijama. Pri kreiranju programa nastojali smo da napravimo sadržajan mix oblasti iz oglašivačke industrije -­‐ kreativnost, trendove, podatke, brend menadžment, media planiranje, produkciju, itd.

Predavanje je otvorila Lea Stanković (Creative manager at Communis DDB) sa citatom: „Leadrship is about inspiring others to do what needs to be done“  Gde nam govori o liderstvu kao veštinu vođenja i podsticanja grupe ljudi u svrhu ostvarivanja zajedničkog cilja. Kaže da za pravo liderstvo nije potrebna titula, liderstvo se zarađuje delima. Ukoliko jednog dana poželimo da budemo lideri, moramo da se zapitamo: Why would anyone follow me?

Naravno, nismo mogli a da ne prisustvujemo radionicama. Radionicu pod nazivom „Creative Brief“ vodio je Bojan Brukner (Senior copywritter, Leo Burnet). On nam je objasnio šta pisanje jedne reklame mora da sadrži, odnosno jedan Brief:

1)Ciljna grupa

2)Unque selling proposition(USP) – zašto je naš proizvod jedinstveni šta je to što ga upravo razlikuje od drugih

3) Ključna poruka (ne odnosi se na slogan poruke)

4) Deadline ili vreme do kada mora da bude sve završeno

Moć reči je ogromna. Vrlo je važno kako pišete. Cilj copywriting-a je stvoriti sadržaj koji mami, podstiče, uverava i prodaje vaše usluge i proizvode.  Copywriting treba da Vas predstavi onako kako želite, da vas ljudi razumeju i da dopre do onih do kojih želite.

Naravno, posle pisanja reklama, sledi i snimanje reklame. Tu nam Aleksandar Đorđević ( Producer at Emote Production) govori šta je potrebno da bi smo napravili reklamu i kako od čega sve počinje:

  • Pitch
  • Copy, production Brief
  • Odabir reditelja
  • Tritments
  • CE-cost estimate

Posle ovih stavki dolazi Preproduction, Production, Post production. Aleksandar ističe da je ovo veoma stresan posao i jedino osoba koja je srcem i mislima u ovom poslu, može da uspe a da ukoliko želite najbolju reklamu, angažujete dobre ljude. 🙂 Producent je osoba koja vodi računa o „proizvodnji“ umetničkog dela. Na vrlo komičan način studentkinje Akademije umetnosti nam odgovaraju na pitanje šta je producent?

Sekcija Young Professionals postoji već tri godine i broji blizu 60 članova. Srbija je jedna od 16 zemalja u svetu koja je formirala svoj podmladak. Članovi su ambiciozni mladi ljudi do 30 godina koji dolaze iz agencija, sa strane oglašivača, medija, ali i studenti završnih godina fakulteta na kojima se izučava marketing. Stubovi na kojima se temelji Sekcija su edukacija, lični razvoj, networking i unapređenje struke.

 

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.