International Advertising Association (IAA) pokrenula globalnu kampanju „Slučaj za oglašavanje“

0
1122
iaaa
iaaa

International Advertising Association (IAA), međunarodna asocijacija koja okuplja predstavnike oglašivača, marketinških agencija imedija, u nedelju 16. februara pokrenula je globalnu kampanju pod nazivom „Slučaj za oglašavanje”, kojom potrošačima i relevantnim vladinim institucijama širom sveta želi da ukaže na značaj koji oglašavanje ima za globalnu ekonomiju.

 „Oglašavanje. Vaše pravo na izbor” osnovna je poruka kampanje koju je IAA pokrenula sa namerom da istakne koristi koje oglašavanje podrazumeva. Među benefitima, pored prava na izbor, oglašavanje promoviše informisanje, edukaciju, pružanje podrške umetnosti, kreativnosti, zabavi i sportu. Prema rečima predsednika IAA Global, Farisa Abouhamida: „Poruka kampanje je snažna, a cilj jasan – potrošači imaju pravo da biraju”. Prema rečima prvog čoveka IAA, kampanja će jasno ukazati na činjenicu da oglašavanje stvara i ohrabruje konkurenciju, podstiče inovaciju proizvoda, otvara nova radna mesta.

Kampanja je započeta postavljanjem bilborda na sidnejskom aerodromu. Autori su se vodili krilaticom poznatom među svima koji se bave oglašavanjem: „Ukoliko vaša poruka ne može da stane na jedan bilbord, verovatno nije dovoljno ubedljiva”. Inače, IAA ove godine obeležava 75 godina postojanja „jedinstvenog glasa marketinške industrije”. Centralni događaj zakazan je za 8. maj kada će u Pekingu biti otvoren 43. međunarodni kongres IAA.

slika advertising

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.