#KAKTUS2017: Festival integrisanih komunikacija 1. i 2. novembra u Beogradu

0
1211

Marketing mreža 1. i 2. novembra u hotelu Crowne Plaza u Beogradu organizuje treći po redu nacionalni Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2017. Pod ovogodišnjim sloganom “Look SHARP. Think SHARP“, akcenat festivala biće na integraciji, ali i na drugačijim, “oštrim” idejama, koje izlaze iz granica očiglednog.

Kao i prošle godine, KAKTUS 2017 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova, a festival će otvoriti Paul Meates, izvršni kreativni direktor jedne od najnagrađivanijih američkih agencija Droga5.

Prvi dan festivala obeležiće interaktivna predavanja i sesije eminentnih stručnjaka iz Evrope i sveta među kojima su i Alemsah Ozturk, suosnivač i glavni kreativni direktor agencije 4129 Grey EMEA (Turska), Folker Wrage, vlasnik agencije Wrage/Antwort i bivši CCO agencije Havas Zürich (Švajcarska), kao i Eoin Sherry, kreativni direktor agencije McCann Milan (Italija).

Drugog dana festivala biće organizovane THINK TANK radionice za agencije, kompanije i studente, a biće upriličena i zvanična dodela nagrada KAKTUS 2017. Nagrade se dodeljuju u 22 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 22 ugledna profesionalca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

“Tržište marketinških komunikacija u Srbiji ima svoj nacionalni festival, festival u okviru koga se slave samo najkvalitetnije ideje, one koje pomeraju granice struke i streme ka boljoj budućnosti. Ove godine nastavljamo dalje, sa još kvalitetnijim programom, sjajnim govornicima, novim iskustvima i isticanjem ideja koje opstaju”, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža i podsetila da prijavljivanje na konkurs za KAKTUS nagrade traje do 20. septembra.

Festival KAKTUS 2017 podržalo je 25 medijskih kuća iz celog regiona, kompanije Mercator S, Marbo Product, kao i HEINEKEN Srbija koji je ove godine Prijatelj festivala. Kompanija Coca-Cola HBC Srbija bronzani je sponzor festivala. Partneri festivala su agencije – Direct Media, Pioniri Communications, Headline, Ovation BBDO, DPC Group, Mullen Lowe&Friends, SuperDot i Info Media Group.

Više informacija o festivalu KAKTUS pronađite na sajtu www.kaktus.rs.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.