Svaka utakmica je nov pocetak – Nike

0
1293
Burito Martinez - Twitter
Burito Martinez - Twitter

Kompanije Nike i agencije BBDO iz Argentine na Twitter društvenoj mreži su osmislili super način uključivanja u priču. Oni su naterali Burrito “The Mule” Martinez- a da obriše sve njegove Twitter sledbenike sa ciljem da počne od nule i da pokuša da povrati sve koje su obrisani i da stekne nove.
Burrito Martinezje rekao u svojoj prvoj poruci – “Danas sam izbrisao svih 92 112 pratioca sa idejom da ih sve ponovo pridobijem igrajuči svaku utakmicu kao da mi je prva”.

Burritio Martinez - Twitter 2
Burritio Martinez – Twitter 2

Ovaj štos se tematski povezuje sa nedavno objavljenim reklamnim spotom za Nike “Krštenje” u kome igrači fudbalskog kluba Boca Juniors – Guillermo Burdisso, Matías Caruzzo, Gonzalo Escalante, Emanuel Insúa, Juan Manuel Martínez i Leandro Paredes – tumače njihovu verziju tradicionalnog šišanja kose za njihovu debitantsku utakmicu, izražavajući svoj ponos i odanost dresu kluba koji nose.

Agencija: BBDO, Argentina

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.