Početna Blog
Prema podacima kompanije za istraživanje tržišta Rakuten Intelligence potrošnja na e‑trgovinu u SAD je za 30 odsto veća od početka marta do sredine aprila ove godine u odnosu na isti period prošle godine. Samo Amazon, jedan od najpoznatijih globalnih giganata online prodaje, beleži rekordan skok vrednosti akcija od čak 5,3 odsto tokom pandemije dok je online kupovina i u...
Vandredno stanje se posle cela dva meseca konačno završilo. Mnoge kompanije su bile prinuđene da svoje zaposlene pošalju na prinudni odmor, rad od kuće. Iako je to na početku zvučalo kao nešto idealno, sa vremenom je ljudima počela da nedostaje svakodnevna rutina na koju su navikli. Mnoge agencije su organizovale razne webinare kako bi nam prikazali situaciju iz njihovog...
Kome ste Vi danas poklonili malo pažnje?  U današnjem vremenu gde smo svi preokupirani svojim obavezama, često zaboravljamo jedni na druge. Mnoge stvari radimo mehanički, bez da uživamo u malim stvarima koje mogu da nam ulepšaju dan. Kompanija Soko Štark i njihov brend “Najlepše želje”, prepoznali su značaj poklanjanja pažnje i na tome zasnovali svoju kampanju koja se već neko...
Kao rezultat pandemije, potrošači su se prilagodili ovom novom okruženju, pojavila su se nova ponašanja usled bezbednosnih mera. Koje će se od tih novih navika zadržati i kako brendovi mogu iskoristiti mogućnosti koje ove nove navike donose, možete saznati u novoj Polaris studiji: Polaris COVID-19 – Recovery Plan. Studiju možete pogledati na linku: http://polaris-see.com/reports/polaris-covid-19-recovery-plan/ Na čelu Polarisa je Katarina Kostić, a...
Action Global Communications
Lokalni pristup Action-a podstakao sponzorstvo agencije na PRCA Međunarodnom virtuelnom samitu U post Covid eri zbog obnavljanja ekonomija, podsticanja poverenja i vere u brendove javnog i privatnog sektora moraće da se koriste obrnut pristup, smatra nezavisna međunarodna agencija Action Global Communications. Sa jedinstvenim iskustvom u spajanju kontinenata i kultura, Action Global Communications je ovog meseca sponzorisala međunarodni uvodni virtuelni samit Asocijacije...
Nova kampanja koju nam predstavlja Volkswagen ”See The Unseen” demonstrira kako naš jedan dan može da izgleda iz dva različita ugla. Da li smo vozači ili pešaci, nije bitno. U datoj situaciji mi svi imamo glavnu ulogu. Zašto to kažem? Jer se radi o našem životu i našoj sigurnosti izvan kuće. Izvuci poruku iz priče. Priča se sastoji iz delova, a...
Pandemija koronavirusa donela je mnoge promene u navikama i ponašanju potrošača, a jedna od tih promena je povećana kupovina preko interneta, što će najverovatnije imati dugoročni uticaj na retail industriju. Ipak, ova situacija nije uticala jednako na sve kategorije pa ni potreba za e-commerce uslugom nije jednaka za sve. Konzumenti su svoju potrošnju u najvećoj meri preusmerili na osnovne...
i-f-mccann-grupa
U istoriji čovečanstva prognoziranje budućnosti uvek je bilo popularno, i gotovo uvek neuspešno.  U analizi WeCann „(Skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji tokom i posle korone, ali ste se bojali da pitate“ su razmišljanja stručnjaka iz I&F Grupe o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i novcu, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, aplikacijama, učenju na daljinu,...
WeCann Live panel - Uloga psihologije i korisničkog iskustva u svetu 2.0
Koje su razlike između empatijskog i analitičkog mozga i kako one utiču na korisničko iskustvo u doba korone? Koliko je psihologija važna za marketing komunikacije? Na ova i druga pitanja odgovoriće Boris Šurija, osnivač agencije za istraživanje tržišta Behave (Hrvatska) i Relja Jović, Chief Digital Officer I&F Grupe.  WeCann Live Panel donosi razgovore uživo sa predstavnicima naše industrije, iz naših...
Ekonomija ostajanja kod kuće – Šta brendovi mogu da rade
Šta su korisnici u Srbiji i Hrvatskoj najviše pretraživali na internetu u prethodnom periodu? Koliko je promenjeno ponašanje potrošača u Kini, Italiji, Španiji, zemljama koje su naviše pogođene virusom COVID-19? Šta možemo da naučimo iz njihovog iskustva? Šta u uslovima „kućne ekonomije“ brendovi mogu da urade? Polaris, nova agencija I&F Grupe specijalizovana za data analytics, business consulting i tržišne predikcije,...

PREPORUKA UREDNIKA