Početna Blog
Iako je vreme iza nas stavilo pod znak pitanja brojne događaje, ljubitelji američkog fudbala nisu ostali uskraćeni za omiljeno sportsko takmičenje. Kako je ovaj period godine već više od 50 godina ujedno i sinonim za Super Bowl finale, čini se da je ovo 55. superiorno sastajanje najuspešnijih timova proteklo zapaženije nego što smo očekivali. Uprkos svim obaveznim merama, ovo najpopularnije...
IZAZOV 2021 horizontalni
Sedmi po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2021 biće održan 6. i 7. aprila u Beogradu, pod sloganom „MAKE IT BIGGER“. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija. Ono što je surova stvarnost, metaforično je prikazano izlizanom krilaticom...
Bambi Plazma Ono kad sve stane u jednu reč
McCann Beograd je za kompaniju Bambi i voljenu Plazmu kreirao veoma zanimljivu kreativnu kampanju povodom redizajna originalnog pakovanja u ograničenoj seriji. Plazma je prepoznatljiv brend, kako kod nas tako i u regionu, jer su uz Plazmu rasle i stasavale čitave generacije. Ipak, ove godine je Plazma, po prvi put promenila svoje lice. I spolja i iznutra. Kreirajući 3 „special edition“...
ipg mediabrands
IPG Mediabrands objavio je reviziju medijske odgovornosti, prvu svoje vrste, kao deo većeg napora koji je usmeren na unapređenje bezbednosti brendova i medijske odgovornosti u oglašavanju. Mediabrands revizija platformi društvenih mreža temeljena na principima medijske odgovornosti usmerena je na zaštitu brendova i zajednica kojima brendovi služe, merenje uticaja štetnog sadržaja i procenu pravila privatnosti različitih platformi i njihove primene.  Revizija...
Kaktus 2020 - otvoren konkurs
Marketing mreža raspisala je konkurs za 6. nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – KAKTUS 2020. Nagrade se dodeljuju u 24 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. Glavne nagrade na festivalu su, kao i do sada, Agencija godine, Oglašivač godine i Integrisana kampanja godine – Grand Prix....
Prema podacima kompanije za istraživanje tržišta Rakuten Intelligence potrošnja na e‑trgovinu u SAD je za 30 odsto veća od početka marta do sredine aprila ove godine u odnosu na isti period prošle godine. Samo Amazon, jedan od najpoznatijih globalnih giganata online prodaje, beleži rekordan skok vrednosti akcija od čak 5,3 odsto tokom pandemije dok je online kupovina i u...
Vandredno stanje se posle cela dva meseca konačno završilo. Mnoge kompanije su bile prinuđene da svoje zaposlene pošalju na prinudni odmor, rad od kuće. Iako je to na početku zvučalo kao nešto idealno, sa vremenom je ljudima počela da nedostaje svakodnevna rutina na koju su navikli. Mnoge agencije su organizovale razne webinare kako bi nam prikazali situaciju iz njihovog...
Kome ste Vi danas poklonili malo pažnje?  U današnjem vremenu gde smo svi preokupirani svojim obavezama, često zaboravljamo jedni na druge. Mnoge stvari radimo mehanički, bez da uživamo u malim stvarima koje mogu da nam ulepšaju dan. Kompanija Soko Štark i njihov brend “Najlepše želje”, prepoznali su značaj poklanjanja pažnje i na tome zasnovali svoju kampanju koja se već neko...
Kao rezultat pandemije, potrošači su se prilagodili ovom novom okruženju, pojavila su se nova ponašanja usled bezbednosnih mera. Koje će se od tih novih navika zadržati i kako brendovi mogu iskoristiti mogućnosti koje ove nove navike donose, možete saznati u novoj Polaris studiji: Polaris COVID-19 – Recovery Plan. Studiju možete pogledati na linku: http://polaris-see.com/reports/polaris-covid-19-recovery-plan/ Na čelu Polarisa je Katarina Kostić, a...
Action Global Communications
Lokalni pristup Action-a podstakao sponzorstvo agencije na PRCA Međunarodnom virtuelnom samitu U post Covid eri zbog obnavljanja ekonomija, podsticanja poverenja i vere u brendove javnog i privatnog sektora moraće da se koriste obrnut pristup, smatra nezavisna međunarodna agencija Action Global Communications. Sa jedinstvenim iskustvom u spajanju kontinenata i kultura, Action Global Communications je ovog meseca sponzorisala međunarodni uvodni virtuelni samit Asocijacije...

PREPORUKA UREDNIKA