Početna Blog
Folkoperan_McCann Stockholm
Švedska operska kuća Folkoperan prošle nedelje privukla je preko hiljadu dece koja su samovoljno izabrala operu. Kako? Dopuštajući im da biraju između opere i one stvari koju deca još manje vole - brokolija. https://www.youtube.com/watch?v=9XOFuDb_pZk Kampanju je osmislila i realizovala agencija McCann Stockholm, koja posluje u okviru I&F Grupe, jednog od najvećih komunikacionih sistema Jugoistočne Evrope i Nordijskog regiona. Opera nije samo umetnička...
Fonklame2020: Marketing u filmskoj industriji
Projekat FONklame, u organizaciji FON-ovog centra za razvoj karijere, među studentima poznatiji kao festival marketinga, ove godine proslavlja svoj trinaesti rođendan. Projekat je kroz godine obrađivao razne teme koje su u korak pratile trendove, pa je ljubiteljima marketinga ovo postao jedan od omiljenih projekata ove studentske organizacije. Tema ovogodišnjih FONklama je marketing u oblasti filmske industrije, a projekat je zadržao...
Pantone- Primer 5
Pantone, kompanija koja poseduje širok spektar digitalnih i fizičkih specifikacija boja i alata za rad, početkom ove godine je pokrenula kampanju koja je svima privukla pažnju. Iskoristili su realne slike prirode i primenom svojih boja su potpuno promenili izgled. Svaka slika budi maštu i navodi nas da zamišljamo kakav bi bio svet u ovim nijansama. Agencija koja je kreirala ove štampane...
bus
Šta mislite kako izgleda kada se spoje dve nespojive stvari kao što su GSP i predstave? Iako se možda ne čini, zapravo je odličan spoj. Naime, kako bi promovisali svoje nove Viber stikere, savetovalište Bebiron u saradnji sa Soko Štarkom, organizovalo je pozorište na točkovima za naše najmlađe građane. https://www.youtube.com/watch?time_continue=130&v=CMMQNShb4-I&feature=emb_logo U periodu od 22.12.2019. – 07.01.2020. mališani su bili u mogućnosti...
Koliko god odbijali da kažemo da slušamo radio, slušamo ga. Nesvesno. To je taj zvuk koji ispunjava tišinu dok se vozimo prevozom, dok kupujemo stvari u radnjama ili dok sedimo sa prijateljima u kafiću. Ali šta se desi kad zvuk više nije samo muzika koja tamo negde svira, već reči koje nas pogode i mislima odvedu dalje od mesta...
UEPS-nagrada-za-zivotno-delo
Branimir Dimitrijević dobitnik je Nagrade za životno delo koju je dvadeseti put po redu dodelilo Udruženje za tržišne komunikacije Srbije UEPS. Branimir Dimitrijević, u kreativnom svetu poznatiji kao Tucko, na domaćoj i međunarodnoj kreativnoj sceni radio je kao kao scenarista, reditelj, art direktor i kreativni direktor. U prisustvu kolega iz Kluba laureata, predsednika UEPS-a, saradnika i prijatelja, dobitniku  je nagradu...
facebook-group-super-bowl-liv
Super Bowl je Met Gala reklama. Svi žele da ostanu zapaženi. Svaka kompanija želi da njihova reklama bude najgledanija, dopre do što više ljudi i izazove najjače reakcije. Potrebno je da za barem 30 sekundi oduševe mnogobrojnu publiku, koja već godinama ne propušta jedan od najgledanijih događaja. Za sve one koji ne planiraju da se odvoje od svojih pametnih...
- Tvoj Plazma ritual. Sve što ti treba Postoji toliko mogućnosti i načina pripreme (korišćenja) ovog ukusnog keksa, da je svako od nas kreirao (napisao) svoj jedinstveni recept. Svaka mera mora da bude savršena, inače jelo neće uspeti. Kolika temperatura mleka treba da bude, da li se keks lomi na polovine ili četvrtine, a možda se i ne lomi. Što se...
Nova ekipa Lumiere
Upoznajte generaciju praktikanata 2019-2020, oni su veseli, smešni, čudni i čine jednu veoma zanimljivu ekipu. Njih je petoro i svi imaju nešto što ih razlikuje od drugih. Sastav je sledeći - četiri devojke i jedan kolega. Da, sigurno mislite: “ jao jadan čovek”, ali ništa ne brinite, ne da se on lako uplašiti. Super su ekipa i najbolji opis...
munchmallow-prica-za-sebe
Svi se sećamo bilborda zavijenog u foliju i preslatke nagrađivane kampanje Ovation BBDO za Munchmallow iz 2018. godine. Ovog puta, Munchmallow je otišao korak dalje i sa istom agencijom snimili su, ni manje ni više, nego – brend film!  https://www.youtube.com/watch?v=UK8k04GLd_U Brend film „Priča za sebe“ govori nam o detinjstvu, mašti i svemu bezbrižnom što spoj ova dva momenta nose. Iako kratke...

PREPORUKA UREDNIKA