Cannes Lions – Pobednici u kategorijama: Creative Effectiveness, Direct, Promo & Activation and PR

0
101

Praslavljajući 60 godina postojanja, festival kreativnosti u Kanu (Cannes Lions) je održao prvu od četiri ceremonije dodele nagrada na kojoj je proglasio dobitnike u kategorijama: Creative Effectiveness, Direct, PR i Promo & Activation.

Creative Effectiveness

Žiri je prelgedao 120 radova od kojih je 12 ušlo u uži izbor.

Grand Prix: Heineken’s Legendary Journey: Justifying a Premium the World Over

Agencija: WIEDEN+KENNEDY AMSTERDAM, THE NETHERLANDS

Pored Grand Prixa dodeljeno je još šest Creative Effective Lions.

Direct Lions

Žiri kojim je predsedavao Mark Tutssel, Worldwide Chief Creative Officer, Leo Burnett je pregledao 2578 radova od kojih je 247 radova ušlo u uži izbor.

Grand Prix: ‘Dumb Ways to Die’

Agencija: McCANN MELBOURNE, AUSTRALIA

Pored Grand Prixa dodeljena su još i 13 zlatna, 19 srebrnih i 28 bronzanih lavova.

Promo & Activation

Žiri je pregledao 2974 pristigla rada od kojih je 265 ušlo u uži izbor.

Grand Prix: Immortal Fans

Agencija: OGILVY BRASIL São Paulo, BRAZIL

Pored Grand Prixa dodeljena su još i 18 zlatna, 32 srebrnih i 44 bronzanih lavova.

PR Lions

Žiri je pregledao 1296 pristigla rada od kojih je 158 ušlo u uži izbor.

Grand Prix: ‘Dumb Ways to Die’

Agencija: McCANN MELBOURNE, AUSTRALIA

Pored Grand Prixa dodeljena su još i 20 zlatna, 29 srebrni i 45 bronzanih lavova.

 

 

 

Ukupna ocena 4.33 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.