Marketing u doba Covid-a

0
338

Vandredno stanje se posle cela dva meseca konačno završilo. Mnoge kompanije su bile prinuđene da svoje zaposlene pošalju na prinudni odmor, rad od kuće. Iako je to na početku zvučalo kao nešto idealno, sa vremenom je ljudima počela da nedostaje svakodnevna rutina na koju su navikli. Mnoge agencije su organizovale razne webinare kako bi nam prikazali situaciju iz njihovog gledišta, pružili podršku i pomogli drugim kompanijama, agencijama i zaposlenima. Za vas smo izdvojili nekoliko webinara koji su obeležili ovaj period.

Copyright – McCann Beograd

Agencija: McCann Beograd

Teme:  „Ponašanje potrošača tokom korone“, „Kreativnost kao jedini način da preživimo“, „Konzumacija medija u doba korone“  

Slušati preko: https://www.youtube.com/user/mccannericksongroup/videos?disable_polymer=1

Svetski poznata reklamna agencija, McCann, za vreme vanrednog stanja iskoristila je priliku i snimila seriju korisnih webinara na teme šta raditi i kako preživeti stanje koje nas je zadesilo. Spajanjem vodećih ljudi iz različitih predstavništva ove agencije, slušaoci su imali priliku da čuju različita viđenja datih tema i iskustva kriznih situacija.

copyright – investitor

 

Agencija: Direct media United Solutions

Teme: “Komunikacija i oglašavanje u Srbiji i regionu za vreme Covid-19“, „Značaja društveno odgovornog poslovanja za vreme i nakon pandemije“

Slušati preko: https://www.youtube.com/channel/UCaPwBekBy0I2Tmjd0A0Lpfw/videos?disable_polymer=1

Agencija Direct media United Solutions je u svojih sedam webinara pokušala da obradi neke od glavnih tema vezanih za opstanak industrija posle vanrednog stanja. Desile su se velike promene koje su uticale na zaposlene u mnogim sektorima,  a o njihovim iskustima smo imali prilike i da čujemo upravo kroz webinare ove agencije.

 

copyright – infostudgub

Agencija: InfostudHub

Teme: „Da li je i digitalni marketing u karantinu?“

Slušati preko: https://www.youtube.com/watch?v=bpkvkf_DwIA

InfostudHub je ugostio Branimira Cigalu iz agencije Posh33 u svom webinaru i sa njim prošao kroz posledice krize na svetsku ekonomiju, posebno na sektor marketinga koji je čini se, pojačao tempo rada za vreme vandrednog stanja. Koliko agencije u kriznim situcijama mogu da garantuju uspeh svojim klijentima i kakvu ponudu da im predlože, samo neke su od tema obrađenih u ovom webinaru.

 

copyright – techfunnel

Agencija: NewsCred

Teme: „Rezultati upitnika: Uticaj Covida-19 na marketing“

 Slušati preko: https://www.youtube.com/watch?v=t_OLOUvaXCw&t=2s

NewsCred je u toku aprila u saradnji sa kompanijom Sirkin Research realizovala upitnik čija je glavna tema bila uticaj Korona virusa na kontent marketing kao i na marketing timove. U ovom vebinaru CEO i koosnivač NewsCreda Shafqat Islam i konsultant za strategiju Alex Cheeseman su nam predstavili rezultate upita i predložili korake koje trebamo da činimo kako bismo prevazišli ove izazove.

 

copyright – belgradedesignweek

Portal: Marketing mreža

Teme: „Na muci se poznaju partneri“, „Stanje u regionu – šta rade komšije u doba korone?“,  „Influencer marketing u doba korone“, „Human experiance u post-kovid društvu“, „Interna komunikacija kao ogledalo kompanije“, Road to recovery“

Slušati preko: https://www.youtube.com/channel/UCPagTu3SDF-NQAVuCksXSmQ

Advertajzing portal Marketing mreža, je tokom vandrednog stanja organizovala nekoliko webinara u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, pod nazivom #AdCast. Razne teme vezane za situaciju u kojoj smo se nalazili su bile pokrivene u okviru ovih 6 webinara. Moderatori su bili Katarina Kostić, Jelena Simić Milojević, Nikola Parun i Ivana Paračetić Mitić. Takođe možete čuti goste AdCast-a, kao što su Milan Inić (Yasserstain), Milicu Milovanović, Nemanju Brkovića, Danila Badnjar (Choda) i mnoge druge.

 

copyright – thinkwithgoogle

Agencija: WordStream

Teme: „ Marketing i upravljanje poslom tokom Covida-19“

Slušati preko: https://www.youtube.com/watch?v=u43IINlAlag

Za preduzetnike koji imaju malu ili srednju agenciju ili biznis ovo je veoma težak period, ispunjen brigom, stresom, teškim odlukama. Kompanija WordStream je okupila lidere kako bi dobili konkretne korake i strategije koje preduzetnici mogu preduzeti kako bi ojačali svoj posao i što više ublažili udarac koji je Korona zadala.

 

copyright – twitter

Agencija: Search Engine Land

Teme: „Digitalni marketing tokom Covida-19: Zaboravite priručnik“

Slušati preko: https://www.youtube.com/watch?v=9t01onKCiSk

Neizvesnost koju je Covid-19 doneo sa sobom zadesio je mnoge ljude koji se bave marketingom. Na teži način smo se suočili sa činjenicom da nas ništa na ovaj scenario nije moglo pripremiti i da imamo još mnogo da učimo. Glavni urednik Search Engine Land-a Ginny Marvin je u saradnji sa PPC ekspertima Kaitlin McGrew, Bryant Garvina i Anthony Verre održao kratko predavanje vezano za ovu temu.

 

U ovom periodu, koji se svakom pokazao kao izazovan, Covid nas je približio, pokazao da možemo da budemo podrška jedni drugima i da nesebično pružimo pomoć kada je to najpotrebnije. 

Godina : 2020

Tekst pisale: Branislava Škrbina, Aleksandra Vicijan, Teodora Dobrosavljević

Ukupna ocena 1.75 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.