Početna Blog Stranica 3
U vreme digitalne i tehnološke revolucije kompanije oglašivači takmiče se kako brendove ili usluge što pametnije i efektnije plasirati potrošačima. Sve je postalo daleko komplikovanije. Agencije, kako komunikacijske tako i medijske, moraju da iznađu rešenje kako da vrate ulaganje klijenata u brend, odnosno u marketing, kampanje i sam proizvod. Međutim, dosta kompanija i dalje nema jasno i kontinuirano merenje rezultata, na...
Nakon dugog razmišljanja kako da ostanemo još malo u prošloj godini došli smo na sledeću ideju - sve što se tada ostvarilo zabeleženo je video sadržajem poznatim pod imenom reklama. Tako smo mi odlučili da kao mali znak pažnje sastavimo spisak naših Top 7 najboljih reklama 2019. godine i tako joj kažemo hvala. Ukoliko se pitate da li je...
Drive-Besa-tim
U poslednjih nekoliko godina društvene mreže su evoluirale i može se reći u neku ruku i sazrele, ali pre svega su krenule da pružaju korisnicima sve originalniji i autentičniji sadržaj.  U promociji serijskih i filmskih programa ide se korak dalje, jer zadatak je ispričati priču o priči... Zvuči lako...ali iza kulisa nije baš tako.  Serija Besa koja je osvojila gledaoce...
Celebrities in Ads: Top 7 reklama sa poznatim ličnostima
Da li vam se ikada desilo da svoju omiljenu poznatu ličnost vidite u nekoj reklami i samo zbog nje kupite neki prozvod ili uslugu? Sigurni smo da niste jedini! Poznate ličnosti utiču na druge. Uzori su oduvek postojali. Uz pomoć poznatih ličnosti i njihove povezanosti sa fanovima, brendovi su uspeli da približe svoje proizvode pojedincima. Radoznalost je prirodna ljudska osobina....
Najbolji sajtovi o reklamama i novostima iz sveta advertajzinga
Da li ste i vi od onih koji ne izbegavaju reklame, već ih pomno prate? Ukoliko jeste, onda će vas ovo sigurno zainteresovati. Pravo je vreme da na početku ove godine svedemo utiske i pogledamo koje reklame i dešavanja su definitivno obeležila 2019. godinu. Shodno tome, izdvojili smo nekoliko sajtova sa najboljim sadržajem o reklamama i novostima iz sveta...
podkasti-koje-bi-trebalo-da-pratite
Šta je to podkast i zašto se toliko priča o tome ovih dana? Jedan od najbrže rastućih trendova danas, iako nastao još pre 15-ak godina, definitivno su podkasti. Kako je već normalno da uzimamo sve što nam tehologija pruža, kad tad ćemo se susresti sa ovim pojmom i početi da ga bez oklevanja koristimo čim shvatimo njegovu svrhu. Ukratko, aletrnativa radiju...
McCann Beograd Agencija godine 2019
Na tradicionalnoj dodeli UEPS priznanja, u konkurenciji od ukupno 220 prijavljenih radova, čak 18 priznanja  osvojila je agencija McCann Beograd, koja je proglašena Agencijom godine 2019. Nagrađeni projekti realizovani su za klijente The Coca-Cola Company, NVO Da se zna, Mastercard, Exit fondaciju, Delhaize Srbija i mts, a u saradnji sa agencijama Drive i UM Beograd. “Veoma smo ponosni na uspeh...
SEMPL 2019 day 2 - Photo Ziga Intihar-178
Krajem prošle sedmice u Portorožu je završena 21. konferencija SEMPL, koja je ponovo ponudila uvid u budućnost oglašavanja i komunikacija. Iz nastupa trenutno najpoželjnijih i međunarodno priznatih govornika izdvojili smo 10 trendova, koji će krojiti oglašavanje, marketing i poslovanje preduzeća u 2020. godini. Ne treba predvideti da kod nadolazećih trendova ne govorimo više samo o novim tehnologijama i brzini...
SEMPL 2019 day 1
Na sedamnaestom takmičenju za regionalne nagrade Sempler dodeljeno je dvanaest zlatnih i velika Grand prix nagrada. Sempleri su ovog puta otišli u 3 države jadranskog regiona: u Sloveniju, Hrvatsku i Srbiju. Veliku nagradu Sempler za najbolju medijsku strategiju godine u jadranskom regionu osvojio je rad "Ne odričem se svog detata" ("I (Dis)own My Child"), koji su McCann Beograd i...
SEMPL2019-Young guns
SEMPL i Spar Slovenija će i ove godine mladima do 26 godina života, koji tek razmišljaju ili počinju da oblikuju svoju karijeru, ponuditi jedinstvenu priliku: 28. i 29. novembra 2019. moći će besplatno da učestvuju na konferenciji SEMPL! Šta donosi 21. SEMPL? Uživo ćete moći da slušate svetski poznate predavače i da otkrivate globalne medijsko-komunikacione trendove, da posmatrate trijumf kreatora najboljih...

PREPORUKA UREDNIKA