Reklamondo 2017- “Radio je medij koji nikada ne izlazi iz mode”

0
58

Maja Rakovic, vlasnica i glavna urednica Naxi radija biće deo ovogodišnjeg Reklamonda. U ulozi gostujućeg predavača sa posetiocima će podeliti svoja iskustva, osvrnuti se na prednosti radija kao medija i još jednom dočarati moć radijske reklame. Kroz intervju koji sledi u nastavku, upoznajte se sa našim gostujućim predavačem.

Opišite radio u 3 reči

– Prijatelj svojih slušalaca.

Kako ste se odlučili da započnete priču zvanu Naxi radio? Zašto baš radio?

– Kada sam osnivala Naxi radio pre 23 godine poželela sam da napravim radio koji će emitovati samo najbolju muziku naših izvođača. Ideja je bila da se na jednom mestu napravi presek najbolje i najkvalitetnije domaće muzike, koji se oslanja na nasleđe muzičke scene koja je formirana na prostoru bivše Jugoslavije, sa mogućnošću za emitovanje novih pesama najpopularnijih pop i rok izvođača. U mladosti, radio me je opčinio time što je najprisniji medij i što mi se činilo da se svi voditelji obraćaju baš meni, da prate moje raspoloženje i da biraju muziku koju ja volim. Takvu vrstu bliskosti sa slušaocima stvarno niko ne može da postigne sem radija, zbog čega sam i poželela da imam svoju radio stanicu

Maja Rakovic 1(1)

Svima je dobro poznat slogan „Opusti se i uživaj“. Ko je zadužen za kreiranje ovog slogana i vizuelnog identiteta Naxi radija?

– Vodeći se idejom da je brend snažan onoliko koliko su jaki i talentovani ljudi koji stoje iza njega, od prvog dana formirali smo tim vrhunskih profesionalaca, koji čine: tehnički kadar, voditelji, novinari, urednici i marketing menadžeri. Sveže ideje, pionirski poduhvati i jasna vizija poslovanja uvek su bili sinonim za naš način rada, pa su u takvom ambijentu nastali i naš slogan i vizuelni identitet. Iza svega onoga što danas predstavlja Naxi radio stoji tim  koji je radio godinama, posvećeno i sa mnogo truda.

Usled stalnog porasta i sve veće popularnosti digitalnih medija, Naxi radio je plasirao sjajan projekat Naxi digital. Možete li nam reći par reči o tom projektu?

– Naxi radio je uvek bio najbolji prijatelj svojih slušalaca – odavno je zauzeo prvo mesto u srcima Beograđana, Srbija ga je zavolela uz Naxi Nacional, a uz Naxi digital prevazišli smo granice regiona i osvojili svet. Naxi Digital nastao je sa željom da slušaocima, koji veliki deo svog vremena provode na internetu, ponudimo mogućnost da uz Naxi radio slušaju muzički žanr koji im u datom trenutku najviše prija. Danas imamo 16 Naxi digital radio stanica, koje se pored streaming-a na Naxi portalu, mogu slušati i preko naših Android i iPhone aplikacija. Ovaj projekat brzo je zaživeo, reakcije su odlične, a ja sam srećna što smo ovim hrabro zakoračili u digitalnu budućnost sveta medija.

Kako vidite budućnost radija kao medija?

– Radio je medij koji nikada ne izlazi iz mode. Kada se pojavila televizija, a onda i internet, svi su mu predviđali propast, ali je on uspevao da od pojave drugih medija samo profitira. Internet mu je dao krila i mogućnost da bude u slušan u svakom delu svetu, čemu svedoči ogroman uspeh mreže digitalnih radio stanica Naxi digital. Zbog toga što je uvek uz svoje slušaoce – u kolima, na poslu, kod kuće, radio je postao medij kome se najviše veruje. Ljudi na radio zaista gledaju kao na prijatelja, vezuju uz radijske voditelje i pamte svaku informaciju koja im saopštenja putem radija.

Foto: Miomir Ilic za Wannabe magazin

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.