Reklamondo 2018: Intervju bez uvijanja, jer nije svejedno upoznati Vladimira Mitrovića

0
46
Reklamondo 2018 - Vladimir Mitrovic

Reklamondo je događaj koji je poznati domaćin izvrsnih stručnjaka iz oblasti marketinga i advertajzinga. Sa radošću vas upoznajemo sa našim drugim gostujućim predavačem Vladimirom Mitrovićem, kreativnim direktorom agencije Ovation BBDO.

Može se reći da Beograd ne zaostaje kada je broj bilborda u pitanju, ali da li baš svaki zadobije simpatije građana? Neke od kreativnih kampanja koje su ostavljale prolaznike u čudu, mamile im osmehe na lica i izazivale potrebu da ih podele sa svojim prijateljima, bez sumnje su radovi kreativaca agencije Ovation BBDO. Za kampanje Nectar “Već 20 godina nije svejedno” i Munchmallow “Priča za sebe” može se reći da su idealni primeri. Kako su nastale pomenute kampanje i kako izgleda proces kreiranja kreativne strategije, imaćete priliku da iz prve ruke saznate 22. maja na događaju Reklamondo 2018.

Vladimir Mitrović ima biografiju koja, kao i kampanje pomenute agencije, ostavlja u čudu. Interesantno je da je završio Medicinski fakultet u Beogradu, ali je njegova karijera krenula sasvim drugim putem. Ušao je u svet advertajzinga i radio kao dizajner u agenciji Ogilvy Belgrade. Potom je prešao u Ovation BBDO gde radi već 11 godina, a na poziciji kreativnog direktora je od 2014. godine.

Kako funkcionišete u timu kada radite zajedno na nekom projektu?

Tim ljudi u Ovation BBDO je sastavljen od najrazličitijih pojedinaca i obično svaki početak saradnje na jednom projektu počinje atmosferom koja je najsličnija kakofonom „pevanju“. To ne traje dugo ali traženje pravog štimunga neretko počinje iz buke. Kada uhvatimo pravi ton, onda kreće ozbiljan rad. Definisanje strateške postavke, izvlačenje ideje koja će obuhvatiti celu kampanju, razmišljanje o kanalima komunikacije, produkciji i svim ostalim aspektima neophodnim da se brend i ideja slože u jedno. Ideje treba da budu hrabre, da zabave publiku ili da ih nateraju da se zapitaju na određenu temu. Pre svega – moraju da komuniciraju kroz brend. Dobra ideja koja se pamti samo kao dobra fora, a ne i kao dobra brend komunikacija i nije baš najbolja ideja.

Da li biste mogli ukratko da opišete kako izgleda rad u industriji koja se svakodnevno menja?

Advertajzing industrija, kao i ostale na našem tržištu, ima svoje pluseve i minuse. U radu težimo da se fokusiramo na pluseve. Dinamičnost projekata, rad sa klijentima iz sijaset različitih industrija, stalan priliv novih ideja – sve to obogaćuje našu svakodnevicu. Sa druge strane, pritiska nas mala veličina tržišta ali i različite administrativne i poreske prepreke. Te stvari mogu da ograniče domet najboljih među nama. Što se Ovation BBDO tiče, prilagođavamo se uslovima i vodimo se idejom da svaki sledeći projekat bude bolji od prethodnog.

Da li se u Vašem poslu javlja tzv. kreativna blokada i ako da, na koji način se suočavate sa njom?

Naravno, i sve između očaja i euforije je legitimno stanje u kojem možete da se nađete u takvim trenucima. Do blokade u kreativnom procesu najčešće dolazi kada pokušate da podignete lestvicu kvaliteta – da budete bolji nego prošli put ili da vaša kampanja uradi nešto što druge nisu uspele. Ona je sastavni deo ozbiljnog i posvećenog timskog rada.

Kako biste opisali svoj (ne)uobičajeni dan na poslu u tri reči?

Work – Work – Work

Zanima vas još? Dođite 22. maja u 18h na Univerzitet Singidunum, Danijelova 32 i saznajte iz prve ruke. Detalje o Reklamondu možete saznati ovde ili posetom zvaničnoj Facebook stranici Lumiere.rs.

Tekst pisala: Tamara Stanković

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.