Reklamondo 2018 – Upoznajte Nikolu Radojčića, dechka koji je pravi tzar

0
96
nikola radojcic dechko tzar

Sa zadovoljstvom vam predstavljamo prvog gostujućeg predavača na ovogodišnjem Reklamondu. U pitanju je Nikola Radojčić, talentovani grafički dizajner, jedan od Braće Burazera i kreatora prepoznatljivog brenda DechkoTzar. Njegova biografija je jako bogata i raznolika. Od ljubavi prema grafitima i muzici, davne 2001. godine izrodio se hobi prema dizajniranju majica. Prvi posao bio je dizajn za bend “Red Zmaja”, čija pesma je upravo i bila inspiracija za naziv brenda DechkoTzar.

Devet godina rada na B92 doneo mu je mnogo iskustva, a za pomenutu televiziju radio je grafičke animacije i dizajn. Može se pohvaliti dizajniranjem vizuelnog identiteta CD-ova, velikog broja logotipa i filmskih postera. Osmišljavanje “kul” dizajna na majicama grada Beograda sa ponosom nose turisti, ali što je najvažnije, i ljudi koji su iz Srbije. Nikola je neko ko insistira na kvalitetu u svakom smislu i čiji brend se nalazi na stvarima proizvedenim u našoj zemlji. Pravi je primer kako se velikom ljubavlju i posvećenošću prema profesiji koju radite, može doći do velikog uspeha.

Nikoli smo postavili par pitanja, u želji da se što bliže upoznamo sa onim čime se bavi i sa pričom o razvojnom putu brenda, koji je pečat njegovog rada. Na Reklamondu 2018 će nam govoriti upravo na ovu temu, kao i o tome koliko je važna ideja, kreativnost i trud da bi se uspelo na tržištu.

Koliko je bio težak put izgradnje jednog tako prepoznatljivog brenda na ovim prostorima?

Geografska odrednica za kreiranje i građenje brenda ne mora nužno da bude otežavajuća okolnost. Mi smo zapravo jedan nedostatak na tržištu upravo i iskoristili za pokretanje brenda kakvih na našem tržištu nije bilo mnogo. Kad pogledate, Srbija i jeste u deficitu sa lokalno proizvedenim i dobro dizajniranim proizvodima, pa je samim tim lakše bilo pozicionirati se i ostvariti prepoznatljivost.

Da li smatrate da je dobro poznavanje marketinga jedna od ključnih stvari za uspeh?

Naravno da jeste, ali je neophodan i instinkt za neke stvari. Mi smo i dalje mnogo bolji dizajneri nego preduzetnici i marketing stručnjaci, ali svaki dan radimo na tome da budemo još bolji.

Počeli ste sa online prodajom, a pre dve i po godine ste otvorili i radnju u Beogradu. Da li smatrate da je upravo to povezivanje online i offline poslovanja neophodno da bi se u potpunosti približili potrošačima?

Krenuli smo kroz gerila prodaju, od najužeg kruga prijatelja, promo žurki sa pop-up štandovima, pa kad je broj proizvedenih majica porastao, onda smo napravili i online shop. Maloprodajna radnja je bila logičan sled stvari u takvom razvoju i donela jednu potpuno novu dimenziju, kako u poslovanju, tako i u pristupačnosti naših proizvodima kupcima. Samim tim dobili smo i nove izazove u smislu proširivanja portfolija proizvoda.

Koja je najbitnija stvar za postizanje uspeha? Šta biste savetovali mladima koji tek ulaze u poslovni svet?

Poštujte profesiju koju ste odabrali i ulažite u razvoj sebe kao profesionalca. To je jedini put da za svoje zalaganje budete i adekvatno nagrađeni uspehom, jer se ništa ne dešava preko noći.

Ukoliko želite da saznate nešto više o tome ko je DechkoTzar, predlažemo vam da pogledate sledeći video, a mi vas čekamo na Reklamondu 2018 gde vas očekaju još brojne zanimljivosti uz druženje sa Nikolom.

Sve dodatne informacije o Reklamondu 2018 možete saznati na portalu, kao i na zvaničnoj Facebook stranici Lumiere.rs.

Tekst pisala: Marija Tomašević Gajić

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.