Uspešno održan kreativni događaj usred srede – Reklamondo 2019

0
41
Reklamondo2019
Reklamondo2019

U sredu 29. maja 2019. godine održan je osmi po redu Reklamondo na Univerzitetu Singidunum. Kao i svake godine projekat je okupio veliki broj ljudi, ljubitelje marketinga i advertajzinga uključujući i veliki broj zainteresovanih studenata.

Reklamondo je kreativni događaj koji već osam godina unazad organizuju praktikanti advertajzing portala Lumiere.rs i koji je koncipiran u dve celine – edukativni deo koji je obuhvatio zanimljiva i poučna predavanja iz sveta marketinga i  zabavni deo koji su činila dva bloka najkreativnijih reklama iz prethodnog perioda.

Veoma inspirativni i kreativni dvojac koji je otvorio ovogodišnji Reklamondo 2019 jesu upravo osnivači kanala “Mogu Ja To Sam”Nemanja Maraš i Miloš Maksimović.

Imali smo priliku da čujemo čime se oni zapravo bave, kako su došli na ideju da osnuju youtube kanal i kakvo iskustvo su pojedinačno imali ispred kamera. Oni su uspeli da u publiku unesu mnogo pozitivne energije i osmeha dok su pričali o tome kako je snimati za youtube i koje su prednosti i nedostaci tog posla. Pružili su nam veliki broj korisnih saveta i rado odgovorili na brojna postavljenja pitanja.

Nemanja Maraš i Miloš Maksimovič Reklamondo2019

Nakon prvog predavanja fenomenalnih predavača, usledio je i prvi blok reklama koji je svima uzburkao emocije počevši od suza do smeha! 

https://www.youtube.com/watch?v=Fq2CvmgoO7I

https://www.youtube.com/watch?v=xTEIPTnb7lE

Nakon toga, gosti i predavači su imali priliku da se osveže i posluže proizvodima koje je obezbedio prijatelj našeg projekta Coca-Cola HBC, kako bi u još boljem raspoloženju započeli drugi deo programa.

Drugi deo programa ovogodišnjeg Reklamonda 2019 otvorio je naš drugi gostujući predavač – Dušan Simić, strateški planer iz marketinške agencije Communis DDBOn je sa posetiocima događaja podelio priču o stanju influence marketinga kako u našoj zemlji tako i u svetu, ali i o saradnji sa poznatim ličnostima i infuenserima u procesu kreiranja kampanja.

Dušan Simić Communis DDB

Predstavio nam je case study za kampanju “Svaki put po tvojoj meri” koju je agencija Communis DDB radila za kompaniju AirSerbia. U ovoj kampanji Dušan Simić je imao priliku da priča o saradnji sa poznatim srpskim glumcem Milošem Bikovićem koji je bio brand ambassador i glavni akter ovog projekta. Na veoma zanimljiv način približio je proces kreiranja  jedne integrisane kampanje i koji su sve izazovi sa kojima se agencija susretala prilikom njenog kreiranja.

Takođe, agencija Communis DDB je radila na još jednoj social media kampanji za kompaniju Bambi, čiji slogan glasi “Ne grizi savest, zagrizi Wellness“. Dušan Simić je predstavio case study za ovu kampanju i otkrio kako je bilo sarađivati sa influenserima poput @lepasvakidan (Tamarom Ćosić), @ana2cats (Anom Janković),@laylareiko (Teodorom Miljković) i  @enajovic ( Enom Jović). 

Nakon izlaganja našeg drugog predavača i ujedno na završetku ovog događaja imali smo priliku da uživamo u još jednom pažljivo kreiranom bloku reklama koji je izazvao veliko interesovanje i mnogo emocija.

Reklamondo 2019 završio se velikim aplauzom koji je bio vetar u leđa svima koji su vredno radili na ovom projektu. Ovom prilikom, na samom kraju, želeli bismo da se još jednom zahvalimo predavačima, profesorima, gostima, Univerzitetu Singidunum, našem prijatelju projekta Coca-Cola HBC, kao i svima koji su izdvojili svoje vreme i bili deo našeg Reklamonda 2019!

Reklamondo2019

Organizatori: Jovana Kovačev i Milena Zupanc

Ukupna ocena 4.33 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.