Bru: Da li smo zaista zavisni od slikanja hrane?

0
120
Bru plates
Bru plates

Sa razvijanjem nove tehnologije, kao i kamera i fotoaparata, sve više smo privrženi slikama, a pogotovo od kad možemo da ih ,,okačimo’’ na društvene mreže. Postavlja se pitanje da li smo postali zavisni od fotografisanja i šta najčešće slikamo dok smo u društvu? Da li nam je postala navika kada dobijemo posluženje u restoranu, ako je lepo aranžirano, da podelimo sa našim virtuelnim prijateljima?

Bru i belgijska agencija Happiness Brussels su iskoristile informacije i kreirale njihovu kampanju koja se zasniva na trendu pod nazivom „foodstagramming“. Njihova taktika je bila da naprave inovativne tanjire pod nazivom Bru Social Plates. Ideja je nastala kako bi skrenuli pažnju na to da ne vole svi da slikaju svoj tanjir sa hranom. Statistički prikaz pokazuje da 69% populacije ne može da odoli, a da ne slika hranu. Foodstagramming može da utiče i na druge ljude, a u takvim slučajevima 82% populacije oseća se neugodno u situacijama kada drugi slikaju svoju hranu.

„Bru“ je mineralna voda koja se služi u ekskluzivnim restoranima. Zbog njenog kvaliteta oduvek je bila glavno piće za svakim stolom, ali sada fotografisanje hrane odvlači svu pažnju, dok vodu stavlja u drugi plan.

U reklami je predstavljen njihov dizajn tanjira koji u sebi sadrži QR kod. Najnoviji „pametni” telefoni u sebi imaju ugrađeno prepoznavanje QR koda pomoću kamere. Oni su došli na ideju da dizajniraju tanjire koje telefon, u trenutku kada se slikaju, automatski skenira i otkrije njihov QR kod. Zatim sam kod, kad bude skeniran, takođe automatski šalje poruku koja poručuje korisnicima da umesto fotografisanja više obrate pažnju na ljude sa kojima su došli na ručak.

Danas dosta, pa čak i previše zavisimo od društvenih mreža i deljenja stvari sa ljudima na internetu. Ponekad zanemarimo prisutne ljude zbog virtuelnih prijatelja i njihovog virtuelnog „odobravanja”. Odlična ideja kompanije Bru i agencije Happiness zapravo je takva da podstiče preusmeravanje pažnje ljudi sa mobilnih telefona na posvećivanje te pažnje i vremena svojim prijateljima.

Agencija: Happiness Brussels
Klijent: Bru
Godina: 2019
Tekst: Milena Zupanc

Ukupna ocena 4.60 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.