Universal Media

0
215
universal media logo

Web sajt agencije Universal Media:  www.universalmedia.rs | Sajt I&F McCann Grupe: www.ifmccann.com  |  Facebook: @UMBeograd  | Adresa: Terazije 7-9, Beograd, Srbija | Tel: +381 11 20 29 100 | E-mail: office@universalmedia.rs    


O agenciji:


„Universal Media” (UM) je specijalizovana medijaska agencija koja se bavi strateškim planiranjem i zakupom medijskog prostora za klijente na svim medijskim platformama. Postoji na srpskom tržištu od 1999. godine, prvo kao medijsko odeljenje agencije „McCann Beograd”, a od 2005. kao nezavisna medijska agencija. Svojim klijentima i potencijalnim partnerima „Universal Media” pruža usluge vođenja ukupnih klijentovih investicija za medije, od planiranja svih kanala komunikacije, optimizacije potrebnog budžeta, razumevanja potrošača, savetovanja, detaljnog medijskog planiranja i zakupa, praćenja kampanja, učinka i finansija. Svojim uslugama pokrivaju sve medijske platforme, od televizije, online i štampanih medija, OOH medija do radija, sa ciljem što bolje integracije svih komunikacija u medijskom nastupu brendova. Poznavanje svetskih trendova i lokalnih prilika, doprinelo je da „Universal Media” klijentima uvek omogućava najkvalitetniju uslugu.

Kao deo „Interpublic Group” (www.interpublic.com), jedne od najvećih multinalcionalnih komunikacijskih kompanija, „Universal Media” ima pristup širokom dijapazonu najraznovrsnijih usluga, znanja, organizacija i alatki za sofisticirano medija planiranje i merenje učinka.

„Universal Media“ predstavlja mlad, dinamični tim visoko kvalifikovanih profesionalaca, koji održavaju dobre partnerske odnose sa nekim od najcenjenijih, najpoznatijih kompanija na svetu, uključujući „The Coca-Cola Company”, „Johnson & Jonson”, „Master Card”, „Microsoft”, „Sony”, „L’Oreal” i „Carlsberg” itd.

 

Usluge:


Planiranje medijskog prostora. Zakup medijskog prostora. Planiranje totalnih komunikacija. Odnosi sa medijima. Konsalting u oblasti digitalne strategije. Analitika. Merenje i optimizacija. Istraživanja i uvid u odnos potrošača i brenda. Praćenje medijskih trendova, oglašavanja, kategorija proizvoda itd.

Nagrade/Dodeljena priznanja:


2013 – SEMPL 2013: „Grand Sempler” za najbolju medijsku kampanju i „Zlatni Sempler” za stratešku upotrebu media mixa za kampanju „Podeli radost” kompanije „Coca-Cola”.

2009 – SEMPL 2009: „Glade“ (SC Johnson).

2004 – SEMPL 2004: Finalist, „Mondo“ portal (mt:s).

2004 – UEPS: Priznanje za Outdoor kampanju za „Mondo“ portal (mt:s).


Organizaciona struktura:


Chairman „I&F McCann Grupa“: Srđan Šaper
Regional Managing Director „Universal Media“: Biljana Kolaković

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.