Šta li se dešava u svetu? – Marketing agencije, oglašivači, kompanije – 13.2.2015

0
51
vesti svet marketing agencije

Acer je odabrao Saatchi&Saatchi za marketing agenciju na globalnom nivou. Ova kompanija troši i do 50 miliona dolara godišnje na oglašavanje.

Saatchi&Saatchi će biti u bliskoj saradnji sa agencijom Read Peak, koja takođe radi za Acer.

 


Marketing agencija Anomaly, agencija koja stoji iza Budweiser reklame „Lost puppy“, postala je vodeća agencija MLB-a.

 


Dick’s sporting goods, američki lanac maloprodavnica opremljen sportskom opremom i odećom, angažovao je marketing agenciju Huge, koja će voditi strategiju društvenih medija.

 


Jedan od osnivača agencije Razorfish, Jason Hartley, pridružiće se agenciji The Partners, na poziciji generalnog direktora za strategiju.

 


Papa John’s, američki lanac picerija, sklopio je saradnju sa marketing agencijom Initiative, koja će voditi medijsko planiranje, kao i digitalne zahvate. Initiative će zameniti marketing agenciju Zimmerman Advertising.

 


Fred Levron je sa pozicije izvršnog i kreativnog direktora u agenciji Ogilvy & Mathers u Parizu, prešao u agenciju CAA Marketing, gde je dobio poziciju kreativnog direktora.

 


KFC, lanac restorana brze hrane, prekida saradnju sa marketing agencijom FCB, i umesto njih, angažuje marketing agenciju W+K, koja trenutno radi sa klijentima kao što su TurboTax i Squarespace.

KFC je u 2013. potrošio 284 miliona dolara na medije i oglašavanje, a u prvih 9 meseci 2014. godine 190 miliona dolara.

 


Travelers, agencija za putno osiguranje, je angažovala TBWA/Chiat/Day za vodeću kreativnu agenciju. Travelers je u 2013.godini potrošio 28 miliona dolara na medije i oglašavanje, dok je u 2014.godini potrošeno 21 miliona dolara.

 


Eric Silver, koji je do nedavno bio izvršni kreativni direktor svoje marketing agencije, Silver+Partners, će zatvoriti svoju agenciju i preći u McCann Erickson, gde će biti na poziciji regionalnog izvršnog kreativnog direktora. Silver je ranije radio u agencijama BBDO i DDB.

 

Izvor: adweek.com

Tekst napisali Mihajlo Petrović i Anja Nikić

 

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.