Šta li se dešava u svetu? – Marketing agencije, oglašivači, kompanije – 2.2.2015

0
49
vesti 2015 reklame

Corinna Falusi je unapređena na poziciju CCO sa pozicije ECO, u marketing agenciji Ogilvy & Mather u Nju Jorku, i tako zauzela mesto Calle Sjöenell. Falusi je, pre unapređenja, radila sa brendovima kao što su Coca-Cola, Fanta, Ikea, Spotify I Coke Zero.


 

Marketing agencija 72 and Sunny se priključuje Unilever ovom spisku marketing agencija, kako bi doprinela  pozicioniranju globalne strategije Brenda Axe. Istraživanje tržišta je prepušteno marketing agenciji Resolution Media.


 

Steve Orenstein će se priključiti marketing agenciji Mistress’, iz Los Anđelesa, na poziciji COO.Preći će iz agencije 72 and Sunny.


 

Mark Read će preći iz WPP-a u marketing agenciju Wunderman, na poziciju CEO, i tako zameniti Daniela Morela, koji je na ovoj poziciji bio proteklih 14 godina.


 

Marketing agencija MC & Saatchi je uklonila poziciju izvršnog kreativnog direktora, I sve odgovornosti koje ova pozicija nosi sa sobom prebacila na svoja 4 kreativna direktora.


 

5 trendova koje će svaka marketing agencija morati da isprati pre i posle Super Bowl-a:

Vizualne reklame su najbitnije-bilo dab rend pokušava da proširi svoj opseg ili stvori mesto za svoju socijalnu mrežu, reklama mora imati vizuale koji će privući potrošača.

-Prisutnost na socijalnim mrežama postaje sve bitnije

Alternativne platforme postaju primamljivije od televizije- određeni procenat ljudi sada radije bira Apple Tv ili Xbox, pa bi marketing agencije ovo trebalo da iskoriste kao nov način privlačenja pažnje potrošača ka određenom brendu.

Postovi na socijalnim mrežama koji sadrže linkove su popularniji od onih koji imaju samo tekst u sebi. Ovo je jedan od načina na koji brend može da komunicira sa ciljnom grupom potrošača tokom utakmica.

 

Izvor: adweek.com, adage.com

Tekst napisali: Mihajlo Petrović i Anja Nikić

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.