Karlova opklada: Studija slučaja 2010

0
30

Ovog puta Karlovačko je htelo da se diferencira od konkurencije tako što je uz pomoć nekoliko interesantnih reklamnih spotova htelo da približi svoj proizvod svojim najvernijim kupcima, mladima izmedju 20-30 godina.
Pored reklama, kampanja se vodila i putem socialnih mreža uz pomoć kojih su kupci mogli da se približe svom junaku iz reklame, Karlu. Pored reklame i socialnih mreža planiran je i gerila marketing, koji se odvijao uz pomoć plakata koji su bili lepljeni po većim gradovima Hrvatske.
Ovakvim vidovima oglašavanja Karlovacko je uspelo da poveća porast stalnih potrošača. Detaljnije informacije, interesantne opklade i život karla možete pogledati u video klipu. Uživajte u ovoj studiji slučaja!

Agencija: Bruketa&Žinić OM
Klijent: Karlovačko pivo
Godina: 2010.
Pripremio: Stefan Bradić

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.