Reklamondo 2019 – Kreativni događaj usred srede

0
1272
Reklamondo2019
Reklamondo2019

U sredu 29. maja sa početkom u 18h održaće se Reklamondo 2019. Osmu godinu zaredom, studenti u okviru prakse na advertajzing portalu Lumiere.rs okupiće ljubitelje marketinga i advertajzinga na jednom mestu. Reklamondo 2019 održaće se u prostorijama Univerziteta Singidunum, Danijelova 32 (Amfiteatar A22).

Događaj je koncipiran u dve celine – edukativni deo obuhvatiće zanimljiva i poučna predavanja iz sveta marketinga, a zabavni deo će činiti dva bloka najkreativnijih reklama iz prethodnog perioda. Tema o kojoj će se govoriti u okviru ovogodišnjeg Reklamonda je influence marketing.

U ulozi predavača naći će se dvojac projekta Mogu Ja To Sam Nemanja Maraš i Miloš Maksimović. Nemanja je diplomirao na Fakultetu primenjenih umetnosti. Fotografijom se bavi dugi niz godina i sarađivo je sa velikim brojem modnih časopisa, humanitarnim organizacijama i pojedincima. Miloš Maksimović – voditelj i spiker. Njegov glas čujete svakog dana, više puta dnevno! Davao je glas za crtaće, veliki broj reklama, najave (džinglove) na radio stanicama. U okviru predavanja sa nama će podeliti priču o projektu koji su pokrenuli kao i o stanju influencera u Srbiji. U nastavku sledi kratak introduction i početak priče o projektu Mogu Ja To Sam.

U okviru drugog predavanja na ovogodišnjem Reklamondu, Dušan Simić, strateški planer marketinške agencije Communis DDB podeliće sa nama priču o saradnji sa poznatim ličnostima i influencerima u procesu kreiranje jedne kampanje. Nedavno je Air Serbia plasirala novu kampanju “Svaki put po tvojoj meri”. U glavnoj ulozi našao se poznati glumac Miloš Biković, a iza kampanje stoji marketinška agencija Communis DDB. Kako je izgledao proces kreiranja i koji su sve to izazovi sa kojima se susreće agencija prilikom kreiranje jedne integrisane kampanje, saznaćemo u okviru drugog predavanja.

Vidimo se na Reklamondu!

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.