Nova kampanja za “The Strategic Milk Alliance ” je osmišljena da nas podseti da je momenat kada smo pili mleko bio jedan od naših najomiljenih stvari kada smo bili mladi.
Tekst reklame je veoma inspirativan: “Logika nije uvek kontrolisala naše živote, naše odluke nisu bile pod uticajem potrebe i želja, jurili smo zabavu kao da je veverica. Kao da smo bili psi koji su ih jurili, psi sa lepljivim prstima. U kostimima, kartonskim kutijama. Ako nam je nešto imalo smisla mi smo ga radili, a ako nije imalo smisla morali smo da probamo, bili smo izazvani. Put između misli i akcije je bio manji, prav i svuda je bio zeleni talas. Iako sve što smo radili nije imalo smisla, momenat kad smo pili mleko je bilo prava i dobra stvar.”
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5FN4tm4Gx7Q#!
Marketing agencija: DDB, Vancouver
Klijent: Strategic Milk Alliance
Godina: 2013