International Advertising Association Kampanja – „Oglašavanje. Tvoje pravo da izabereš“

0
110
Oglašavanje tvoje pravo da izabereš

International Advertising Association (IAA), međunarodna asocijacija koja okuplja predstavnike oglašivača, marketinških agencija i medija, 16. februara pokrenula je globalnu kampanju kojom potrošačima i relevantnim vladinim institucijama širom sveta želi da ukaže na značaj koji oglašavanje ima za globalnu ekonomiju. U Srbiji kampanja je danas (7. April) lansirana postavljanjem city light-ova na beogradskim ulicama. U sklopu kampanje IAA i agencija GfK sprovode jedinstveno istraživanje o imidžu marketinške struke, čiji će rezultati biti bredstavljeni na međunarodnom The Cup festivalu koji se održava od 13. do 17. aprila u Beogradu.

„Oglašavanje.Tvoje pravo da izabereš.” osnovna je poruka kampanje koju je IAA pokrenula sa namerom da istakne koristi koje oglašavanje podrazumeva. Prema rečima predsednika IAA Global, Farisa Abouhamida: „Poruka kampanje je snažna, a cilj jasan – potrošači imaju pravo da biraju”. Kampanja ukazuje na činjenicu da oglašavanje stvara i ohrabruje konkurenciju, podstiče inovaciju proizvoda, otvara nova radna mesta.

Srpski ogranak IAA uključio se u globalnu kampanju i planira da od 7. aprila građane putem oglasa na ulicama podseti na značaj oglašavanja za ekonomiju jedne zemlje i društvo uopšte. Takođe, u sklopu kampanje, sprovodi se istraživanje u saradnji sa agencijom GfK o imidžu marketinške struke u Srbiji, odnosno percepciji o oglašavanju i njegovim funkcijama. Rezultati istraživanja biće predstavljeni 17. aprila u Hotelu Crowne Plaza gde će se okupiti predstavnici regionalne i svetske kreativne industrije. Pored outdoor oglasa i istraživanja IAA Srbija planira niz aktivnosti u ovoj godini kojima će ukazati na značaj oglašavanja I sve njegove benefite.

Miloš Simić, predsednik IAA Srbija ovako objašnjava aktivnosti Udruženja u narednom periodu:IAA Srbija se aktivno uključila u globalnu kampanju jer je našoj industriji je potrebno da podseti kako potrošače, tako i relevantne predstavnike države da tržišna komunikacija i oglašavanje nisu posledica ili trošak. Naprotiv, oni su pokretačka snaga inovacije, razvoja i slobode izbora. IAA kao asocijacija sebe smatra pravim predstavnikom ovdašnje kreativne industrije i to je bio razlog da se uključimo u organizaciju međunarodnog kreativnog festivala The Cup koji se ove godine održava u Beogradu. Smatramo da na taj način promovišemo srpsku i balkansku kreativnost i dajemo na značaju, kako i zaslužuje.“

U nastavku pogledajte primere kreativne strategije IAA

mleko-01 pasta-01 posao-01 sponzori-01 vesti-01

 

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.