Outer Banks Visitors Bureau: Slika govori više od 1000 reči

0
64

Današnji život je brz i dinamičan. Neretka je pojava da se u potpunosti izgubimo u svetu obaveza i ustaljenih rutina. Potreban nam je podsetnik da izađemo iz kolotečine i prosto rečeno – odmorimo.

Agencija BooneOakley kreirala je jednostavnu i bezglasnu kampanju pod nazivom “BOX –> OBX”. Outer Banks, ostrva u Severnoj Karolini, imaju jedinstvene registarske tablice na kojima su uvek prva tri slova “OBX”. Takođe, skraćenica predstavlja simbol turističke destinacije na različitim obeležjima. Značenje engleske reči “BOX” je svima poznato, a u reklamnoj kampanji ona označava prostor koji nas ograničava i ne dozvoljava nam da se oslobodimo.

BOX OBX office

Ukoliko svakodnevno mnogo vremena provodimo u zagušenom prevozu i gužvi, nalazimo se u tzv. “kutiji”.

BOX OBX traffic

Ukoliko danonoćno gledamo u kompjuterski ekran, ili nam radni dan traje duže nego što bi trebalo, nalazimo se u “kutiji”.

BOX OBX calendar

Kako bi kampanja obuhvatila široki auditorijum, agencija je odlučila da predstavi OOH i TV reklame. Četiri reklamna spota, kao i tri vizuala, prikazuju transformaciju scena, koje simbolišu “kutiju” odnosno “BOX”, u savršen priobalni mir. Zamenom mesta prva dva slova – BOX postaje OBX. Pomenute reči i URL “outerbanks.org”, jedine su pisane reči u čitavoj kampanji, a nijedna od njih se ne izgovara.

Koristeći jednostavne vizuale, koji govore više od hiljadu reči, kao i zvukove umirujućih talasa, želeli su da podstaknu osećaj bezbrižnosti i služe kao podsetnik da je odmor preko potreban. Na jasan način nam stavljaju do znanja da je turistička destinacija Outer Banks pravo rešenje naših problema i spas od zarobljeništva koji svakodneni život ume da stvori.

Klijent: Outer Banks Visitors Bureau

Agencija: BooneOakley

Godina: 2018

Tekst pisala: Tamara Stanković

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.