Današnji život je brz i dinamičan. Neretka je pojava da se u potpunosti izgubimo u svetu obaveza i ustaljenih rutina. Potreban nam je podsetnik da izađemo iz kolotečine i prosto rečeno – odmorimo.
Agencija BooneOakley kreirala je jednostavnu i bezglasnu kampanju pod nazivom “BOX –> OBX”. Outer Banks, ostrva u Severnoj Karolini, imaju jedinstvene registarske tablice na kojima su uvek prva tri slova “OBX”. Takođe, skraćenica predstavlja simbol turističke destinacije na različitim obeležjima. Značenje engleske reči “BOX” je svima poznato, a u reklamnoj kampanji ona označava prostor koji nas ograničava i ne dozvoljava nam da se oslobodimo.
Ukoliko svakodnevno mnogo vremena provodimo u zagušenom prevozu i gužvi, nalazimo se u tzv. “kutiji”.
Ukoliko danonoćno gledamo u kompjuterski ekran, ili nam radni dan traje duže nego što bi trebalo, nalazimo se u “kutiji”.
Kako bi kampanja obuhvatila široki auditorijum, agencija je odlučila da predstavi OOH i TV reklame. Četiri reklamna spota, kao i tri vizuala, prikazuju transformaciju scena, koje simbolišu “kutiju” odnosno “BOX”, u savršen priobalni mir. Zamenom mesta prva dva slova – BOX postaje OBX. Pomenute reči i URL “outerbanks.org”, jedine su pisane reči u čitavoj kampanji, a nijedna od njih se ne izgovara.
Koristeći jednostavne vizuale, koji govore više od hiljadu reči, kao i zvukove umirujućih talasa, želeli su da podstaknu osećaj bezbrižnosti i služe kao podsetnik da je odmor preko potreban. Na jasan način nam stavljaju do znanja da je turistička destinacija Outer Banks pravo rešenje naših problema i spas od zarobljeništva koji svakodneni život ume da stvori.
Klijent: Outer Banks Visitors Bureau
Agencija: BooneOakley
Godina: 2018
Tekst pisala: Tamara Stanković