THE METROPOLITAN POLICE: Kako se skreće pažnja sa onoga što skreće pažnju?

0
269
Metropolitan Police- Copyright Newsweek

Kada prelazimo ulicu gledamo levo i desno, kada ulazimo u kružni tok pratimo situaciju koja se odvija u samom kružnom toku, a šta radimo kada šetamo gradom ili smo u gradskom prevozu? Gledamo u male ekrane zvane pametni telefoni i izolujemo se od sveta magičnom melodijom koja struji kroz oklop poznat pod imenom, slušalice. Interent bezbednst nam je važnija od naše bezbednosti na ulici. Zašto je to tako? Dok nismo istražili šta znači kolačić koji nam sajtovi i aplikacije traže da odobrimo, nismo ih prihvatali. Lozinke kreiramo tako da imaju: znakove, brojeve, mala i velika slova. A tek koliko e-mail adresa imamo! Specijalno napravljene samo za društvene mreže. Vodimo više računa o našim “online“ životima i stvarima nego o pravim.

I pored toga što važi za jedno od manjih mesta u Ujedinjenom Kraljevstvu, Vestminster predstavlja turističku atrakciju i kao svako popularno mesto, ima veliku populaciju ljudi koji žive tamo. Pored dobrog provoda, okrug je i poznat nažalost po visokoj stopi kriminala. U poslednjih par godina, Vestminster važi za mesto gde se dešava veliki broj krađa.

Kako bi zaštitili svoje građane i turiste koji obilaze ovo mesto, Metropolitanska policijska služba je uz pomoć agencije BBDO London kreirala OOH kampanju – LOOK UP. LOOK OUT.  Policijska služba je želela da dopre do ljudi i pošalje im poruku. Da bi ljudi videli tu poruku potrebno je bilo da njihova pažnja bude usmerana ka njoj ali to je bilo baš ono što su oni pokušavali da smanje.  Odvraćanje pažnje. Taj problem su na ovaj način rešili:

Po okrugu su postavljeni plakati sa kratkim porukama, koje navode ljude na oprez. Vizuelni izgled samog postera je jednostavan, crna pozadina sa belim slovima i kratkim jasnim rečenicama. Poenta ovog vida upozorenja jeste da se prolaznicima skrene pažnja ali tako da ne poklone svu svoju pažnju samo posteru.

Gde god da se nalazimo, bilo da se šetamo sa prijateljima ili putujemo sami oko sveta – Bezbednost je na prvom mestu. Kampanja LOOK UP. LOOK OUT.  je na jedan veoma pametan i direktan način saopštila bitnu poruku Metropolitanske policijske službe. Ova poruka se odnosi na sve nas jer je svačija bezbednost bitna.

Klijent : The Metropolitan Police

Agencija : BBDO, London, UK

Godina: 2020

Tekst pisala: Aleksandra Vicijan 

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.