Smeh prodaje proizvode, a ne sex – Nielsen istraživanje 2013

1
78
Smeh prodaje proizvode
Smeh prodaje proizvode

U komunikaciji kompanija sa potrošačima, najveću ulogu ima oglašavanje. Međutim, marketing stručnjaci se sve više i više “boje” za svoje reklame, jer potrošači polako počinju da ih izbegavaju ili ne primećuju. Kako bi neka reklama bila primećena ili odgledana do kraja, ona bi trebalo da ima određene karatkeristike i stil.

U istraživanju 2013 godine, koje je obavila kompanija Nielsen, na 29 000 ispitanika iz 59 zemalja došlo se do interesantih zaključaka.

Reklame koje se najviše sviđaju potrošačima su reklame koje izazivaju smeh kod gledaoce ili tzv. “smešne” reklame sa 47 %, dok su na drugom mestu reklame koje prikazuju realne situacije iz svakodnevnice sa 46%. Na poslednje mestu se nalaze reklame u kojima sportisti promovišu određeni proizvod ili uslugu. Ono što možda iznenađuje jeste podatak, da pored izjava mnogih marketing stručnaka da “Sex prodaje proizvod – Sex sells”, oglašavanje koje ima neke elemente seksualnog sadržaja se nalazi u donjem delu rezultata sa 14%.

nielsen istrazivanje smeh prodaje

Ukupna ocena 3.00 od 5

1 KOMENTAR

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.