Srbija top 10 srpske reklame u 2012 – naše malo istraživanje

1
1008

Na društvenoj mreži Facebook anketirali smo 50 muškaraca i 50 žena, uzrasta od 19 do 56 godina, različitog zanimanja i obrazovanja  interesujući se koje su reklamne poruke u Srbiji ostavile najveći utisak na njih.  
Pogledajte kojih su 10 reklama odabrali potrošači u Srbiji!

1.  INFOSTUD POSLOVI

Iako bi se na listi najboljih reklama ženske populacije ova reklama našla tek na sedmom mestu glasovi muškog dela ispitanika izveli su ovaj promo spot  na prvo mesto naše top liste. Infostudova kampanja o neodgovornom zapošljavanju je po ispitanicima “realna i istovremeno tragikomična slika našeg društva danas”, a mi dodajemo da je ovakav način kotiranja očigledan dokaz da je istina najbolja promocija

2.   SPORTINGBET

Neodoljiva dvosmislena ponuda lanca kladionica pokupila je, verovali ili ne, više glasova ženske publike što je svrstalo na visoko drugo mesto lumierove top liste. Tandem Milan Kalinić i Andrija Milošević nalaze se pred velikim ispitom nakon što im zanosna brineta saopšti ponudu koju ne mogu odbiti. Isti slučaj je, kako podaci pokazuju, i sa gledaocima.

3.     B92

Zarazna parodija na osobe manijakalno opsednute zdravom ishranom, sa Sergejom Trifunovićem u glavnoj ulozi, pokupila je sve simpatije  i muškog i ženskog dela publike. Iako je bilo reklama koje su ocenjene sa znatno više desetki “Siti & Vitki” ima najmanje nula pri bodovanju i ustaljen niz visokih ocena. Anketirani su najčešće komentarisali da je odlična gluma Sergeja upotpunila šaljivo sastavljen scenario i da bez njega ne bi ostavila jednako dobar utisak.

4.     JAFFA CAKES

Svi vole Jaffu! Sudeći po komentarimamaliMarko privukao je ogromnu pažnju među publikom i podsetio nas na važnost ovog slatkiša u našem odrastanju. Rad marketinške Agencije New Strategy spada u dva najomiljenija sadržaja ženske publike, okarakterisan kao veoma simpatičan i iskren promo spot sa kvalitetno upakovanoj porukom svima koji vole dete u sebi

5.     GRAND KAFA

Pobednik “Noći reklamoždera” za 2012. godinu osvojio je najveći broj maksimalnih bodova od strane ženske publike (25 od 50 anketiranih žena). Uz bajkovitu poeziju i nezaobilazan glas Dragana Nikolića koju prati snimak raznobojnih šoljica kafe svakakvih oblika ova reklama agencije Draftfcb Afirma našla se na polovini lumierove top liste.  Veliki broj ispitanika napisao je kako mu se nakon ovog promo spota javila želja za šoljom tople kafe.

6.SCHWEPPES

Reklama koja je izazvala veoma pozitivne reakcije, naročito onih ljudi koji su u potrazi za poslom. Šalje poruku da ne potcenjujemo mlade ljude i prikazuje izuzetnu snalažljivost u ne baš prijatnoj situaciji.

7.     “Sastanak sa srećom”, Državna lutrija Srbije

Šaljiva reklama prikupila je za koji procenat više ženskih glasova u odnosu na svog prethodnika na listi. Da li je to zbog Nikole Đurička ili nečeg drugog, ostaje da vama da procenite?

8.     “Zauvek”, Carnex

Reklamna poruka u kojoj je sadržana porodica i vesela sećanja na detinjstvo. Ipak, iznenađuje činjenica da je ovaj promotivni spot bio najomiljeniji među sredovečnim ispitanicima. Dve trećine osoba koje su dale najviše bodova za ovu reklamu ima više od 40 godina.

9.     “Lav dilema”, Lav pivo

Zanimljivo je da je za ovu reklamu glasao gotovo isti broj muškaraca i žena. Može se reći da je Mića Srbin približno voljen među ženskom i muškom publikom.

 10.  “Moja kravica, uz mene svaki dan”, Imlek

Na deseto mesto presimpatičnu kravicu doveli su glasovi tri četvrtine žena i samo jedna četvrtina anketiranih muškaraca.

Istraživanje uradili: Milena Grahovac i Milan Predojević 

Ukupna ocena 4.25 od 5

1 KOMENTAR

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.