Upoznajte novog bežičnog kupca

0
246
new-wireline-shopper_infographics

Digitalno pametni kupci svakog dana kreiraju nove putanje procesa kupovine interneta, telefona ili plaćaja računa. Oni sada razmišljaju duže o uslugama koje kupuju, a pomoću digitalnih medija oblikuju svoje odluke. Mobilna, video i ostali vidovi pretrage im pomažu da otkriju nove brendove. I mnogi od njih se okreću internetu za korisnički savet nakon kupovina. Pogledajte infografik koji je nastao na osnovu studije sprovedene od strane Googla i Millwarda Browna.

new-wireline-shopper_infographics1

Odluka o kupovini je sada duža, pa tako 54% potrošača kreće sa istraživanjem u vezi sa kupovinom više od 2 nedelje pre samog čina kupovine. Tom prilikom 2/3 njih poseti više od 5 sajtova.

new-wireline-shopper_infographics 2

Kako bi otkrili nove brendove i odlučili se za kupovinu kupci koriste mobilne telefone, video i pretragu na interentu. Korišćenje mobilnih i video tehnologije se povećala 2 puta, dok se internet pretraga putem mobilnih uređaja povećala za čak 300%.

new-wireline-shopper_infographics3

A nakon kupovine, čak 72% kupaca putem tableta pretražuju informacije u vezi sa korisničkim servisom.  Iz svega ovoga zaključujemo da kupci više ne čekaju da sednu za kućni računar kako bi saznali nove informacije, sada to rade u pokretu.

Ukupna ocena 4.50 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.