Posetili smo Webiz

0
1426

U periodu od 18. do 20. novembra održana je Webiz edukacija u Subotici. Webiz je posvećen edukaciji o korišćenju internet tehnologija i digitalnih kanala komunikacije, kao i njihovoj primeni u cilju unapređenja poslovanja, a održava se tri puta godišnje na tri lokacije u Srbiji(Zrenjanin, Zlatibor, Subotica).

Nakon prvog dana gde smo bili u prilici da čujemo nešto više o Sales Funnel-u i merenju konverzija, kao i da budemo deo odličnog panela na temu Trendovi digitalnog advertising-a, usledila su još dva dana odličnih panela.

O krizi i o tome kako zaštititi svoje poslovanje tokom krizne situacije govorili su Dr Sanja Vučinić(SVA), Miloje Sekulić(Home page) i Ivana Bogdanović(Represent Communications). Govorili su o tome da krize najčešće proizilaze zbog velikog broja promena i izazova pred kojima se kompanije nalaze usled prilagođavanja tim promenama. Kriza treba da se posmatra kao „prilika za pozitivnu promenu“. Efekat priče koju pričamo u toku i posle krize ima veliki uticaj. Priče pomažu da se bolje objasne kompleksne situacije. Tajming priče je izuzetno bitan faktor. Izvor priče je taj koji treba da kontroliše tok ali tako da priču ispričamo pre drugih „pripovedača“. Vreme posle krize navode kao dobar period za sastavljanje planova koji se mogu iskoristiti za neke buduće krizne situacije.

20161120_112727-1(1)

Kada je oblast bankarstva u pitanju, Srećko Šekeljić(Societe Generale Srbija) sa nama je podelio iskustva banke u online-u. Aktivno slušanje na društvenim mrežama, pravovremeno reagovanje i otvorenost za komunikaciju navode se kao neki od osnovnih parametara koji su važni na digitalu. Takođe, uz online prisustvo i dobar response rate na društvenim mrežama, offline aktivnosti su i dalje jako bitne. Takođe, povećano online prisustvo banaka povoljno utiče na Narodnu banku Srbije kao podrška ka modernizaciji poslovanja i unapređenju bankarskog sektora.

20161119_140459(1)

Na Webizu je takođe bilo reči i o content marketingu, razvoju prodaje putem interneta, influence marketingu i sve popularnijoj video formi. Kako se pažnja potrošača iz godine u godinu sve više smanjuje, kroz prvih par sekundi potrebno je da skrenemo i zadržimo pažnju potrošača kako bi posle toga dugo mogli da pričamo svoju priču. Akcenat je takođe stavljen na to da različite platforme zahtevaju različit video, i da nije dobro jedan isti  plasirati na sve mreže, već ga je potrebno prilagoditi shodno ciljnoj grupi i kanalu na kom se plasira.

Naredna Webiz edukacija održaće se u Zrenjaninu, u martu mesecu.

Tekst pisala: Maja Obradović

 

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.