U petak 18.novembra, u Subotici je zvanično otvorena Webiz edukacija. Webiz edukacija održava se tri puta godišnje na tri lokacije u Srbiji (Zrenjanin, Zlatibor, Subotica) i usmerena je na edukaciju o korišćenju internet tehnologija i digitalnih kanala kao i njihovoj primeni u cilju unapređenja poslovanja.
Panel Trendovi digitalnog advertising-a otvorio je ovogodišnju novembarsku edukaciju u Subotici. Moderator panela bio je Aleksandar Petković(IAB Serbia) dok su Dragana Marković(Drive), Aleksandar Madić(FCB Afirma) i Srđan Erceg(Huge Media) kao učesnici prvog panela bili u prilici da sa nama podele svoja iskustva. Kao najveće strahove i probleme koje kompanije imaju, kada je u pitanju digital, navode strah od neuspeha i nepoznatog. Takođe, kompanije još uvek nemaju kompletni sliku i nisu uvidele šta sve mogu da postignu sa digitalom i kako na pravi način mogu da iskoriste sve njegove prednosti.
Nakon prvog panela, prisustvovali smo predavanju Istoka Pavlovića o Sales funnel-u i merenju konverzija. U okviru predavanja pod nazivom “Kakav ti je funnel, takav ti je život” prošli smo osnove fundamentalnih tema digitalnog marketinga. Funnel-i se razlikuju u zavisnosti od biznisa i najčešće počinju od grupe ljudi na internetu, a koji imaju zajednička interesovanja. Danas govorimo o “new school” targetiranju koje je ultra precizno.
Pred nama su drugi i treći dan Webiz edukacije gde nas očekuju paneli o influence marketingu, poslovanju u kriznim situacijama i drugim aktuelnim temama u ovoj oblasti.
Tekst pisala: Maja Obradović