Igraj za svoj klub – M:TS

1
69

„Igraj za svoj klub” je on line kampanja, specijalno kreirana za navijače dva najpopularnija srpska fudbalska kluba, koja podrazumeva Facebook aplikaciju, Facebook tab i nestandardnu baner kampanju. Ove aktivacije koriste rivalstvo klubova Crvena Zvezda i Partizan da promovišu pakete namenjene navijačima, čijom prodajom će deo prihoda biti prebačen na račun odgovarajućeg kluba.

Sledeći video predstavlja studiju slučaja integrisane digitalne kampanje.

Na Regionalnom medijskom festivalu SEMPL u Portorožu, agencija Fastbridge u saradnji sa agencijom MRM Worldwide, osvojile su nagradu „Zlatni Sempler “ za kampanju Mobilne telefonije Srbije “Igraj za svoj klub”. U konkurenciji devet agencija iz regiona, kampanja Fastbridge-a i MRM-a uradjena za mt:s Telekom Srbija proglašena je najboljom u kategoriji Digitalnih medija.

Klijent: M:TS
Agencija: Fastbridge
Produkcija:  MRM
Godina: 2011

Ukupna ocena 3.00 od 5

1 KOMENTAR

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.