“Happy ID” osvojila Grand Prix – McCann, Coca-Cola – Cannes Lions 2014

0
120
Coca Cola - Happy ID
Coca Cola - Happy ID

McCann Lima i Coca-Cola su osvojili Grand Prix nagradu u kategoriji medija za kampanju “Happy ID” na ovogodišnjem Cannes Lions festivalu.

Šta je “Happy ID” : Projekat koji ima za cilj da Peruanci budu srećnija nacija tako što  ih ohrabruje  da se nasmeju prilikom slikanja za svoje lične karte. Coca-Cola brendirane kabine za slikanje postavljenje su na 30 lokacija širom zemlje, uključujući i RENIEC (National Indentity Registry), koje  su slikale samo kada se osoba unutar kabine nasmeje 🙂

Projekat je nastao kao odgovor na istraživanje koje je prikazalo da je Peru na dnu svetskog grafikona sreće. Kampanja je podržana od strane posebno napravljenog  sajta, spoljnog oglašavanja, TV reklama , radio sponzorstva i  štampe dok su i lokalne poznate ličnosti učestvovale kao ambasadori kampanje. Coca-Cola je takođe prikupljala bazu podataka vlasnika “Happy ID” ličnih karti i delila informacije o specijalnim ponudama brenda i njegovih partnera.

Zašto je ova reklamna kampanja pobedila: “Bila je to sjajna ideja sa sjajnim korišćenjem medija i svega što spada u medije danas, a što je sve” rekao je Matt Seiler, predsednik žirija za medije i izvršni direktor IPG Mediabrands.”To nije digitalna ideja ili ambient ideja ili ideja koja obuhvata spoljno oglašavanje, to je ideja koja obuhvata sve od navedenog i više. Ona je takođe koristila i jedan neobičan kanal- vladu Perua”.

Pozitivan odgovor i akcija je bila momentalna: 90% novih ličnih karata u prvom mesecu kampanje su bile “Happy ID”. 🙂 🙂 🙂

Agencija: McCANN LIMA, PERU
Klijent: Coca-Cola
Godina: 2014

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.