19. SEMPL: U fokusu odvažnost, veština i znanje

0
1338

Konferencija medijskih trendova SEMPL, koja će se održati 23. i 24. novembra u hotelu GH Bernardin u Portorožu, već devetnaestu godinu zaredom, okupiće na jednom mestu rukovodioce marketinga i marketinške komunikacije, brend menadžere, prodavce oglasnog prostora u medijima, medijske planere i stratege, advertajzing kreativce i sve one koji utiru put medijskim trendovima i uspešno ih implementiraju.

Investicija sa visokom dodatnom vrednošću

Kao što naglašava Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a i direktorka Media Pool-a, SEMPL već dugo ne predstavlja samo druženje na slovenačkoj obali, već investiciju sa visokom dodatnom vrednošću. »I ove godine ćemo opravdati ugled jednog od programski najkvalitetnijih događaja u ovom delu Evrope i pobrinućemo se da odemo iz Portoroža ne samo umorni od dobre zabave, nego – pre svega – sa novim znanjima, puno sklopljenih poznanstava i prikupljenih ideja. Ako vam je znanje bitno, onda se i ove godine pridružite SEMPL-u!«, kaže Prevolšekova o iskustvima koje nudi SEMPL.

Znanje je ono što razdvaja dobre od odličnih. Pogotovo u vremenu »nove svakodnevice«, koju karakterišu disruptivne ideje i neuobičajeni poslovni modeli. Na promene u privredi nije imuno nijedno preduzeće koje se na tržištu bori za svoje klijente. Zato će u fokusu ovogodišnje SEMPL konferencije biti upravo spremnost i pripremljenost za promene kako medija tako i oglašivača, promotera, medijskih stratega i kreativaca.

Skejtbording pod vodom kao metafora za smele oglašivače

Vizuelni identitet 19. SEMPL-a na simboličnom nivou komunicira upravo to. Sa mladićem koji uspeva da skejtborduje i pod vodom, Futura DDB na simbolično predstavlja oglašivače koji uspevaju da sačuvaju svoju ravnotežu i u novoj sredini. Ne samo da joj se prilagođavaju, već je i sami stvaraju.

»Skejtbording pod vodom? Zašto da ne! Pre deset godina niko nije ni pomišljao na to da će najveći ponuđač turističkih smeštaja biti kompanija koja u vlasništvu nema nijednu hotelsku sobu, a da će najveće preduzeće za taksi biti ono koje nema nijedno sopstveno vozilo. Danas možemo samo da se divimo takvim preduzećima i da od njih učimo,« kažu u Futuri DDB.

I ove godine očekuje se više od hiljadu učesnika hiljadu iz svih država iz jadranskog regiona, koji će imati priliku da slušaju priznate svetske govornike koji će im otkriti inovativne komunikacione pristupe i upotrebu naprednih tehnoloških rešenja u (marketinškoj) praksi. Najveća medijska dostignuća u regionu će, kao i prethodnih godina, biti nagrađena Sempler nagradama.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.