Aplauz za Krivu Reku- Agencija McCann Beograd i Jugoslovensko dramsko pozorište

0
1215

Posle uspešne i zapažene kampanje „Drama u taksiju”, stiže novi viralni video proistekao iz koncepta koji simboliše slogan Jugoslovenskog dramskog pozorišta „pOsetite JDP” kojim se  naglašava emocionalni doživljaj koji pozorišni čin nudi posetiocima. Polazeći od toga da je pozorište za sve, kreativni tim agencije McCann Beograd osmislio je dolazak u pozorište onih koji nikada nisu odgledali neku pozorišnu predstavu. Uz podršku JDP-a, organizovan je dolazak 50 meštana planinskog sela Kriva Reka koji do sada nikada nisu bili u pozorištu. Ovim je javnosti poslata snažna poruka: pozorište je za sve!

mestani sela Kriva Reka

„Cela naša komunikacija za JDP već nekoliko godina bazirana je na zajedničkoj strategiji da tzv. visoka kultura nije rezervisana za odabrane, već je za sve.

Video „Aplauz za Krivu Reku” insistira na takvoj postavci”, kaže Vladimir Ćosić, kreativni direktor agencije McCann Beograd i dodaje: „Ovog puta, zadatak nam je bio teži nego u slučaju Drame u taksiju, prvenstveno zbog toga što je bilo potrebno da iznenadimo auditorijum koji smo već, na neki način, navikli na iznenađenja od strane JDP-a i McCann Beograd. Odlučili smo da tezu da je pozorište za sve i ovog puta dokažemo i demonstriramo, umesto da je pokazujemo. Rezultat je jedan visoko emotivan, dirljiv video, ponajviše zahvaljujući divnim, iskrenim i neiskvarenim meštanima sela Kriva Reka koji nisu krili svoje reakcije. Svi iz pozorišta, baš kao i mi iz agencije, nadamo se da je ovo tek početak jedne lepe priče.”

Viralni video samo za nekoliko sati pregledan je više desetina hiljada puta na youtube kanalu JDP-a, podeljen je od strane brojnih korisnika društvenih mreža, a o zanimljivoj akciji su izvestili najvažniji mediji u regionu. Ali mnogo više od toga, ovom akcijom pridobijena je nova, verna publika koja će svaku sledeću šansu neposrednog susreta sa umetnošću željno i zahvalno ugrabiti. Upravo to je i bio cilj ove akcije. Zato, aplauz za Krivu Reku.

mestani sela Kriva Reka sa glumcima

Kako je izgledala prva poseta Krivorečana jednom pozorištu i kakvi su njihovi utisci o odgledanoj predstavi možete pogledati na linku:

Kreativni tim: Rade Šaptović, Dubravka Petrović

Kreativni direktor: Vladimir Ćosić

Strateški planer: Katarina Pribićević

Client Service: Jelena Mihajlović, Bojana Stajkić

Social Media: Jovana Kovačević

Producent: Ana Kuzmančević

Digitalna podrška: Goran Živković, agencija UM Beograd

PR: Marija Vićić, Ana Antić, Radiša Kričak, I&F McCann Grupa

Produkcijska kuća: Tuna Fish

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.