Brendovi: Dan posle sutra

0
57

Uticaj COVID-19 krize na industrije i brendove je već osetan, stvari se menjaju iz dana u dan, a izvesne promene nam tek predstoje. Brendovi u ovakvim situacijama moraju da se pripreme kako za kratkoročno delanje tokom vanredne situacije, tako i za dugoročne planove koji će uslediti kada dođe period oporavka. 

Na osnovu iskustava sa drugih tržišta, kao i globalnih i lokalnih predviđanja, agencija Polaris, nova agencija I&F grupe specijalizovana za data analytics, business consulting i tržišne predikcije, pripremila je smernice za brendove kako da reaguju u ovom trenutku, ali i savete šta raditi kada sve ovo prođe. 

Polaris vodi Katarina Kostić, a za sve dodatne informacije možete se javiti na hello@polaris-see.com.

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.