Ekonomija ostajanja kod kuće – Šta brendovi mogu da rade

0
71
Ekonomija ostajanja kod kuće – Šta brendovi mogu da rade

Šta su korisnici u Srbiji i Hrvatskoj najviše pretraživali na internetu u prethodnom periodu? Koliko je promenjeno ponašanje potrošača u Kini, Italiji, Španiji, zemljama koje su naviše pogođene virusom COVID-19? Šta možemo da naučimo iz njihovog iskustva? Šta u uslovima „kućne ekonomije“ brendovi mogu da urade?

Polaris, nova agencija I&F Grupe specijalizovana za data analytics, business consulting i tržišne predikcije, predstavlja vam ključne zaključke i savete o tome kako brendovi i različite privredne kategorije mogu i treba da kratkoročno i dugoročno reaguju za vreme i posle COVID-19 pandemije. 

Na čelu Polarisa je Katarina Kostić, a za sve dodatne informacije javite se na hello@polaris-see.com.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.