Hell Energy: Brusu se zaista dopada HELL

0
185
HELL Energy i Brus Vilis

Društven, profesionalan i skroman – ovim rečima Brusa Vilisa opisuju Ester Ana Tot, (Eszter Anna Tóth), direktorka za odnose s javnošću i Péter Pantl, marketing direktor mađarske kompanije HELL za koju je ova poznata holivudska zvezda nedavno snimila reklamni spot.  Oni nam otkrivaju kako je izgledao proces snimanja spota za najnoviju globalnu kampanju za energetsko piće HELL ENERGY i koje anegdote pamte sa snimanja.

Brus Vilis - Hell energy

Mesto dešavanja je, kako kažu, jedan od najmodernijih njujorških filmskih studija u kom snimaju zvezde poput Ešli Džad (Ashley Judd) i Benedikta Kamberbeča (Benedict Cumberbatch) i u kome se obavljaju fotografisanja za publikacije kao što su Veniti Fer (Vanity Fair) i Vog (Vogue).

Na pitanje zašto baš Brus Vilis jednoglasno odgovaraju: zato što njegova ličnost savršeno oslikava vrednosti brenda. Tražili smo dinamičnu, kredibilnu i dobro poznatu zvezdu u svim zemljama u kojima je brend prisutan i koja se obraća širokoj ciljnoj grupi HELL ENERGY potrošača.

Kako se uopšte dolazi do zvezda poput Vilisa?

Zaista nije lako pregovarati sa američkim agencijama koje zastupaju filmske zvezde ali smo pristupili ovom zadatku sa pozitivnim i fleksibilnim stavom. Od momenta uspostavljanja komunikacije do dana snimanja poslali smo više od 600 mejlova tokom perioda dugog skoro 6 meseci. Gradili smo komunikaciju od nule ali kada smo im pokazali proizvode koje prodajemo, fabrike koje posedujemo, broj zemalja u kojima su proizvodi dostupni i naravno našu priču o uspehu nije bilo upitno hoće li sarađivati sa nama, objašnjava Péter.

Ko je idejni tvorac i o čemu se radi u spotu?

Nismo želeli reklamu koja podseća na prethodne filmove Brusa Vilisa. Osmislili smo priču koja će biti prijemčiva ljudima u skoro 50 zemalja u kojima se HELL distribuira: Brus izlazi sa snimanja i potreban mu je izvor energije, on grabi HELL limenku iz frižidera i pije je. Njegov unutrašnji glas nam govori da je nekada imao običaj da pije kafu, ali da je to sada stvar prošlosti. Prenosimo poruku da HELL ENERGY pomaže da se postigne uspeh i da svako može da ga postigne. U završnom kadru glumac se vraća na snimanje i pita „Šta vam još treba? Što se mene tiče ovo je dovoljno”,  objašnjava Ester.

Eszter_Toth_PR_director

Kako su izgledale pripreme i samo snimanje?

Skoro 100 ljudi radilo je na izradi reklame, od kojih 40 na setu u Njujorku. Bilo je potrebno organizovati apsolutno sve do najsitnijih detalja sa producentskom kompanijom iz Amerike, morali smo da isplaniramo svaki minut. Nije bila mala stvar recimo ni dopremiti piće do SAD-a: poslali smo dve odvojene pošiljke sa frižiderima sa energetskim pićem u različito vreme a samo je jedna od njih stigla na vreme. Takođe, postojala je mogućnost da zbog snega glumac stigne na set helikopterom ali na kraju to ipak nije bilo potrebno,  kaze Péter.

Pantl Hell Energy

Radili smo sa ekipom od 40 ljudi i imali vrlo gust raspored. Nije bilo vremena za kašnjenja. Scene u kojima se vidi samo proizvod, takozvani beauty shots su snimljene prvog dana trodnevnog snimanja. Tročlani tim stilista radio je samo na izgledu proizvoda. Drugog dana rađeni su snimci sa dvojnikom Brusa Vilisa. To je bilo neophodno kako bi se maksimalno iskoristilo vreme vreme koje smo imali sa glumcem. Prema ugovoru, snimanje je trebalo da traje 10 sati, od trenutka kada je glumac napustio svoj dom do trenutka kada se vratio. To je podrazumevalo snimanje, post- sinhronizaciju i različite marketinške aktivnosti kao i snimanje fotografija za ATL komunikaciju i društvene medije. Bili smo u pravom vremenskom tesnacu, kaže Ester.

Sa kojim izazovima ste se suočavali?

Bilo je malih poteškoća: radili smo posao u oblasti koja nam nije najpoznatija. Šta lokalni sindikat dopušta a šta ne članovima ekipe, kako podeliti različite zadatke, kako da puno ljudi obavi određene radnje itd. Ponekad je bio neophodan potpuno drugačiji pristup kako bi se rešile određene situacije i izazovi. Nije bilo lako ni navići se na činjenicu da ništa ne smemo da uradimo bez prethodne konsultacije sa agencijom. Glumčev menadžer je primetio da smo pomalo nervozni ujutru na dan snimanja i rekao nam je: ‘Ne brinite, biće ovo zabavan dan!’ I zaista je bilo tako, kaže Péter.

Kakav je bio Brus na snimanju?

Brus je zaista veoma profesionalan, društven i ne ponaša se uopšte kao tipična poznata ličnost. Bio je sve vreme fokusiran na posao koji smo obavljali. Mogao je da ima puno zahteva ali sve što je tražio bila je manja soba za odmor i ništa više. Dolazio je kad i ekipa i ponekad nije čak ni koristio u pauzama sobu za odmor već ćaskao. Insistirao je, međutim, na svom ličnom stilisti i šminkeru na setu, koji su pristigli iz Los Anđelesa. Tu je bio i njegov frizer i svi su oni zaista odradili važan posao, kaže Ester.

Ima li anegdota sa snimanja i kako je Brus reagovao na sam proizvod?

Nakon što smo tokom fotografisanja čuli po treći put „Veći osmeh, molim” Brus je ljutito odgovorio „Dobro, daću vam veći osmeh”. U trenutku sam se unervozio i pomislio da će da se naljuti i napusti snimanje na polovini dana i da će to biti to. A onda se Brus nasmejao i rekao: „Samo se šalim”. Zaista ume da glumi! priseća se Péter.

Brusu su se zaista dopala energetska pića, toliko da je popio svako koje mu se našlo u ruci. Na kraju smo morali da zamenimo HELL sa običnom kiselom vodom kako ne bi uneo previše kofeina u sebe. Takođe, dok smo snimali scenu u kojoj otvara frižider, ručica mu je iskliznula iz šake i naravno da smo morali da ponovimo čitavu scenu. Okrenuo se prema frižideru i počeo da ga trese kao da je veoma ljut: ”Gde je do đavola moj HELL?” dodaje uz osmeh Péter.

Reklamni spot možete pogledati na ovoj internet adresi: http://hellenergy.com/bw_tvc_srb/

Brojke:

Od momenta uspostavljanja komunikacije do dana snimanja kolege iz HELL ENERGY tima poslale su više od 600 mejlova tokom perioda dugog skoro 6 meseci.

Skoro 100 ljudi radilo je na izradi reklame, od kojih 40 na setu u Njujorku.

Reklamu je moguće pogledati u skoro 50 zemalja.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.