Marketing agencija Pristop jedna od najboljih agencija u regionu – 23.Slovenački oglašivački festival

0
1227
marketing agencija pristop

 

Svaka nagrada je potvrda da ekipu vodimo u pravom smeru

 

Agencija Pristop je u prvom kvartalu ove godine primila brojne važne nagrade na festivalima u Sloveniji i u inostranstvu. Na 23.Slovenačkom oglašivačkom festivalu Pristop je ponovo dokazao da važe one marketinške aktivnosti, koje su efikasne u novim uslovima i novim odnosima na tržištu. Sa trinaest nagrada i najvišim ukupnim brojem primljenih poena, već drugu godinu uzastopno Pristop je osvojio titulu Agencija godine. Komunikacijska vrednost radova Pristopa bila je prepoznata i u svetskoj konkurenciji, jer je prestižnu nagraduu toj kategoriji, Zlato pero, koju dodeljuje Međunarodno udruženje poslovnih komunikatora (International Association of Business Communicators), osvojilo čak četiri prijavljena projekta.

»Ponosan sam što smo u Pristopu uspeli da stvorimo ekipu i timski duh koji dokazuje da umemo da pretvorimo kompleksne izazove naših klijenata u projekte, koji ne zaslužuju samo festivalske nagrade, već deluju i na međunarodnim tržištima. Ne želimo da gomilamo oglašivačke nagrade na svojim policama, želimo da stvaramo promene na trgovačkim policama. Ta strategija nas kod svakodnevnog razmišljanja vodi ka rešenjima koja nadmašuju logiku oglasnih blokova i ostalih nasilnih prekidanja koja, na žalost, još uvek ostaju osnovna taktika oglašivanja,«izjavio je Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor Pristopa.

U takmičarskom delu ovogodišnjeg Slovenačkog oglašivačkog festivala – SOF, agencija Pristop je među 392 prijavljena rada osvojila najviše nagrada, među kojima i tri velike nagrade (tzv. Grand prix). Zlatno priznanje suprimili u kategorijama film (dvaput) i spoljašnje oglašavanje, a srebrnu u kategorijama neposredni marketing, inovativna rešenja, digitalna komunikacija, spoljašnje oglašivanje, film, štampani oglasi i oglašivačke kampanje.

Grand prix u grupi korporativna oglasna sredstva primio je projekt za celovitu grafičku sliku BSA, rađenu za Branimir Slokar Academy, koja se brine za vrhunsko međunarodnoobrazovanje mladih u klasičnoj muzici.

Grand prix u grupi inovativna rešenja osvojila je kampanja za Bramac. Pregledajte vlastiti krov iz vazduha.

https://www.youtube.com/watch?v=ffhrfK9XONo&feature=youtu.be

Grand prix je u grupi digitalne oglašivačke kampanje primila akcija Itak Ven, osmišljena za Telekom Slovenije. U sklopu kampanje robne marke za mlade Itak »Tvoje vreme, tvoja pravila« akcijomsu mladima omogućili da se odmore i odu »van« Slovenije.

Zlatim perom(GoldQuill)sunagrađenačak 4 projekta

U okviru Zlatnog pera (Gold Quill), takmičenja koje vrednuje komunikacione projekte na svetskom nivou, nagradu za komunikacijsku efikasnost »Gold Quil« su osvojili sledeći projekti: Rimujsa Zlatkom (Nova KBM), Good Life (Telekom Slovenije), Borba protiv sive ekonomije (Ured vlade RS za komuniciranje) i Oki Doki (MlekaraCeleia), a među njima su dva (Rimujsa Zlatkom i GoodLife) osvojili još i najviše priznanje: nagradu za odličnost (AwardofExcelence). Projektima je zajednička muzička komponenta koja je ostavila odjekujući komunikacijski i društveni utisak.

Marka Sveta vladar Nove KBM  u proleće 2012. se suočilasa posebnim izazovom: kako malim marketinškim ulaganjemna inovativan način aktivirati mlade kojisu za bankarske proizvode neizainteresovani. Nastala je kampanja Rimujsa Zlatkom. Više od 2.500 mladih je putem društvenih mreža zajednosa Zlatkom stvorilo pesmu na temu »Više od lajfa«. Nastao je pravi muzički hit koji je emitovan na radio stanicama i za samo tri meseca na internetu skupio više od 500.000 pregleda.

Integrisana kampanja GoodLife za Telekom Slovenije sa dobrotvornom i muzičkom notom  je uz 42 mlada muzička talenta, kojisu se udružili u SUPERHEARO orchestra, obradilapoznatupesmuGoodLifeameričke grupe OneRepublic. Sredstva od kupovine muzike sa priznate digitalne muzičke biblioteke bila suzajednosadonacijom Telekoma Slovenije i UniversalMusicGroup namenjena projektu Kumovstvo za muzičkoobrazovanjenadarenedece iz porodicasaograničenimmogućnostima.

Svaka nagrada potvrđuje da znamo kako da izazove naših naručioca prelijemo u odlična komunikacijska rešenja i »fresh« ideje, koje naša struka prepoznaje i nagrađuje. Bez izuzetne kreativne energije Pristopa i poverenja klijenata sve to, ne bi bilo moguće,« izjavila je Ana Putrih, Direktorka marketing komuniciranja u Pristopu.

Da su inovativna i kreativna rešenja Pristopa i marketinški efikasna, potvrđuje i prošlogodišnja prisutnost agencije na listi Effie Effectiveness Indexa (EEI), koji meri efikasnost marketinški-komunikacijskih aktivnosti na svetskomnivou, kao idostignuto 3. mesto u kategoriji najefikasnijih nezavisnih agencija indeksa EEI.


Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.