Reklamondo 2016 – Andreja Milkić, gostujući predavač

0
1488

Reklamondo 2016 otvoriće Andreja Milkić, account director marketinške agencije Leo Burnett. Ovih dana imali smo priliku da razgovaramo sa njim. Pred Vama je nekoliko zanimljivih stvari koje do sada verovatno niste znali o našem prvom gostujućem predavaču.

Svoje ogromno iskustvo i poznanstvo sa velikim brojem ljudi kako iz Beograda tako i iz regiona stekao je radeći kao radio i TV voditelj na Studiju B, zatim kao producent i autor TV emisije „Coffee&TV“ na B92. Danas je deo marketinške agencije Leo Burnett za koju smatra da kao agencija ima „jedinstvenu kulturu i jedinstven kreativni potpis koji u dobroj meri oblikuje naše tržište“.

image001

Prva tema koje smo se dotakli bila je marketing, naravno. Andreja je podelio svoja prva iskustva kada je u pitanju oblast marketinga.

“Muzika, film i televizija su bili moja strast u mojim ranim dvadesetim godina a već tada sam osetio da su komunikacije nešto čime želim da se bavim i u čemu sam uslovno rečeno bio „dobar“. Moje prve kampanje su bile lansiranje bioskopskih blockbuster-a kao što su „The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring“, „Harry Potter and the Sorcerer’s Stone“ ili „Spider-Man“ za Warner Bros u Srbiji. Više sam se kao fan i entuzijasta stavio u službu promocije nečega što sam užasno voleo, nego što sam „počeo da se bavim marketingom“.

No, kako Andreja kaže, dani u „industriji zabave“ su sada iza njega, i u ovo trenutku u potpunosti se okrenuo advertajzingu. A otkrio nam je i ko je glavni „krivac“ za to što se našao baš u ovoj industriji.

„Miša Lukić. Imao sam tu privilegiju da mi je predavao na specijalističkim studijama na Fakultetu Dramskih Umetnosti na predmetu „Integrisane Marketing Komunikacije“. Miša je institucija za sebe, čovek koji postavlja nove standarde i piše nova pravila ne samo kada su u pitanju komunikacije već i biznis generalno. Kada sam ga upoznao, pomislio sam „on je ispred svog vremena“ i poželeo da budem deo njegovog tima, i naučim što više od njega,ali i od ljudi sa kojima sarađuje.“

Ukoliko do sada niste imali priliku da se upoznate sa mnogobrojnim radovima marketinške agencije Leo Burnett, obavezno posetite sajt ili YouTube kanal agencije.

HIISHII_K22_3816 (002)

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.