Sve je spremno za 7. Weekend Media Festival: cela regija je na putu prema Rovinju

0
1125
weekend 2014

U Rovinju je sve spremno za početak 7. Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog okupljanja komunikacijske industrije, ali sve više i drugih poslovnih sektora. Pod pokroviteljstvom Adris grupe, u pet dvorana stare fabrike duvana u sledeća tri dana održaće se pedesetak predavanja, panela, prezentacija i radionica. U večernjem i noćnom programu u;esnike Weekenda čekaju atraktivni nastupi vodećih regionalnih DJ-a, Psihomodo Popa i The Frajli.

Razloga za dolazak u Rovinj u trećem vikendu septembra svake je godine sve više, ističe direktor festivala Tomo Ricov. „Stalno uvodimo novitete, pa tako ove godine imamo dodatnu dvoranu rezerviranu samo za radionice, jer želimo da ljudi odu iz Rovinja s vrlo praktičnim znanjima. Na panelima postavljamo i neka teška pitanja, ali potom uveče nudimo vrhunsku zabavu i opuštanje. Najveći nam je izazov da ostanemo zanimljivi i relevantni. Sudeći po interesu i prijavama, mislim da smo u tome uspeli.“

Program Weekenda nudi bogat izbor događaja koji se odvijaju u pet dvorana paralelno. Na sve njih je, naravno, nemoguće stići, ali širina ponude, poručuje direktor programa Nikola Vrdoljak, jedna je od najvećih prednosti Weekenda. „Svaki naš posetilac može sklopiti svoju verziju Weekenda i poneti iz Rovinja svoj lični doživljaj i znanja koja su mu potrebna. Panela i predavanja koja želim preporučiti je mnogo, verujem da imamo stvarno zanimljiv program i da će svi koji dolaze u Rovinj i uživati i nešto naučiti.“

predrag grubicAdris grupa od samog je početka glavni partner Weekend Media Festivala. „Ovaj je festival  prekrasna priča koja spaja kreativnost i sjajne potencijale Rovinja, na najbolji način pokazujući šta znači turističkim potencijalima grada dati prepoznatljivi sadržaj. Ponosni smo što smo deo te priče i što možemo i na ovaj način doprineti razvoju, jer bez kreativnosti nema razvoja, pa time niti izlaska iz krize“, ističe direktor korporativnih komunikacija Adris grupe Predrag Grubić.

Interes za 7. Weekend Media Festival nadmašuje prethodne godine, pa su smeštajni kapaciteti u Rovinju gotovo  popunjeni. Sve rekorde  su ove godine oborile i revija reklamnih agencija BalCannes i nagrada SoMo Borac.  Za BalCannes, marketinški događaj godine u regiji, prijavilo se čak 147 projekata (65 više nego lani), a za SoMo Borac je stiglo 135 prijava, 35 više nego prošle godine.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.