Uticaj korona virusa na konzumaciju medija u regionu

0
1141

Na svim svetskim tržištima pogođenim virusom COVID-19 primetan je rast u gledanosti televizije i ‘streaming’ servisa što je logično jer ljudi više vremena provode kod kuće. Interesantno je da je skok tokom prajmtajma prilično skroman, ali se gledanost tokom dana značajno povećala. Kako bi ublažili stres i dosadu, ljudi takođe u većoj meri gledaju video formate, igraju igrice i više vremena provode na društvenim medijima nego inače. 

Agencija Polaris vam otkriva koje su promene do sada zabeležene na tržištima regiona kada je u pitanju gledanost televizije:

SRBIJA

  • Tokom policijskog časa, TV gledanost na Total Populaciji se povećala za 40% u odnosu na isti period prošle godine
  • Najveći skok beleži se na najmlađim ciljnim grupama (od 4 do 17 godina i od 18 do 24 godine). Kanali koji intenzivnije pokrivaju teme vezane za trenutnu situaciju imaju najveći skok u rejtinzima RTS – 67%, Pink – 40% i RTS kablovski kanali koji emituju časove za školarce (+331%)
Srbija
Srbija

BUGARSKA

  • Ukupna gledanost u Bugarskoj se povećala za trećinu u odnosu na isti period 2019
  • Najveći rast gledanosti zabeležen je na uzrasnoj grupi mladih od 18 do 24 godine (61%)
  • Oba glavna nacionalna kanala imaju veće rejtinge u odnosu na prošlu godinu – bTV (38%) i Nova (32%)
Bugarska
Bugarska

BOSNA I HERCEGOVINA

  • Ukupnom rastu gledanosti u BiH od 38%, sigurno je doprinelo uvođenje policijskog časa i sve striktnije zabrane kretanja za određene segmente populacije
  • TV kanali koji su najbrže i najekspeditivnije reagovali na novonastalu situaciju sa aspekta prilagođavanja svojih programskih sadržaja, ostvaruju najbolji i najveći rast gledanosti – BHT, Hayat, Pink BH i RTRS
Bosna i Hercegovina
Bosna i Hercegovina

HRVATSKA

  • Ukupna TV gledanost na Total populaciji u Hrvatskoj porasla je za 35%. Najveći skok u ukupnoj gledanosti beleži se kod uzrasta od 18 do 44 god, slede ih najmlađi 4 -17 godina.
  • Najveći skok beleže kanali javnog servisa HTV Grupe od čak +66%, tome najviše doprinosi HTV3 kanal (+2,888%) zbog emitovanja nastave od 1. do 4. razreda.
  • Vodeći kanal na tržištu Nova TV beleži rast od samo 8% u ovom periodu u odnosu na glavne konkurente RTL (34%) i HTV1 (32%). Od ostalih kanala sa informativnim programom koji dnevno prate situaciju, najveći porast ima kablovski N1 kanal sa porastom od 181% na Total populaciji
Hrvatska
Hrvatska

Agenciju Polaris, novu agenciju I&F Grupe specijalizovanu za data analytics, business consulting i tržišne predikcije, vodi Katarina Kostić, a za sve dodatne informacije možete se javiti na hello@polaris-see.com.

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.