Weekend Media Festival 2013: šesti put u Rovinju, prvi put u Evropskoj uniji – 19-22 septembar

0
1134
weekend media festival 2013
weekend media festival 2013

 “Festivalski prostori stare fabrike duvana ove će godine šesti put u Rovinju i prvi put u Evropskoj uniji ugostiti oko 4 000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca na Weekend Media Festivalu. Najveći regionalni festival komunikacija od 19. do 22. septembra opet donosi niz zanimljivih predavanja, intrigantnih panela, radionica i prezentacija, uz opušteno druženje i odličnu zabavu na brojnim koncertima i partijima kojima završava letna sezona u Rovinju.

Ugledni predavači i panelisti uvek su bili jak adut Weekend Media Festivala. Ove godine u Rovinj tako stiže Tom Buday, direktor  marketinga i odeljenja za komunikaciju najveće svetske prehrambene industrije, švajcarskog Nestlea. Buday će govoriti o Nestleovom pristupu komunikaciji s potrošačima u današnjem digitalnom svetu.

Profesor strategije s Cotrugli Business School  u Nemačkoj Nicholas Kfuri govoriće o tome kako su društveni mediji promenili marketing, dok će Viktor Marohnić, suosnivač i direktor ShoutEm Five minutes studija iz SAD-a, održati predavanje pod intrigantnim naslovom „Zašto je baš Pekarna Vjesnik vaš klijent iz snova?“. Veliki interes sigurno će izazvati i predavanje direktora Beogradske filharmonije Ivana Tasovca, koji će govoriti o menadžmentu u kulturi, kao i predavanje voditelja sektora izvoza u Google Israelu Nira Korczaka na temu „From Local to Global“.

Festival i ove godine priprema niz panel rasprava na vrlo aktualne i često kontraverzne teme. Najaktualnija je sigurno ulazak Hrvatske u EU, o čemu će na panelu pod nazivom „(Ne) idite u EU!“ raspravljati dva vrhunska novinara iz medija Wall Street Journala i Daily Telegrapha smeštenih u Bruxellesu, za koje znamo da na to pitanje gledaju različito. Panel „Croatia Inc. Goes Digital“ posvećen je digitalnim strategijama vodećih hrvatskih kompanija i prebacivanju sve većeg dela poslovanja na web, dok će učesnici panela „Hejtanje na društvenim mrežema“ pokušati odgovoriti na pitanje kako se boriti protiv velike količine neargumentiranih negativnih komentara na društvenim mrežama.

Šesti Weekend Media Festival ima i svoj takmičarsko-revijalni dio, za koje je takmičenje u toku. Ako ste napravili mobilnu aplikaciju bez koje se ne može živeti, snimili internetski YouTube blockbuster, osmislili Instagram profil koji je melem za oči ili imate nešto drugo čime se možete pohvaliti, Jasno&Glasno, Plan B i Gingernet pozivaju vas da se prijavite za SoMoBorac Awards. Radovi se mogu prijaviti na http://somo.weekendmediafestival.com gde će ih vrhunski ugostiti i obasuti ljubavlju pomno odabran međunarodni žiri.

Drugi put za redom na Weekend Media Festivalu bit će održan i BalCannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija, koja se organizuje u suradnji sa HURA-om. Prvo izdanje BalCannesa prošle godine je u celoj regiji proglašeno marketinškim događajem godine, a privuklo je preko 100 radova i 50 agencija iz šest zemalja regije. Na BalCannesu 2013. mogu učestvovati sve zainteresirane agencije iz Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Makedonije i Crne Gore, a prijave se primaju do 1. septembra. Svi prijavljeni radovi će biti prikazani na Weekend Media Festivalu u sklopu BalCannes screening programa te na BalCannes Yellow Pages stranicama – online bazi agencija koja će biti aktivna cele godine. Iako BalCannes nije takmičarskog karaktera, 25 najzanimljivijih projekata  će biti dodatno predstavljeno u glavnoj festivalskoj dvorani na Weekend Media Festivalu. Više o samom BalCannesu, prijavi i uslovima učestvovanja na www.balcannes.com.

Pregled medijske scene svih tržišta regije i ove će se godine odvijati u sklopu Pogleda preko plota, jer Weekend dovodi šest stručnjaka koji će brzo i dinamično preneti sve što smo propustili u godini iza nas.

Peto izdanje Weekend Media Festivala ugostilo je oko 4 000 sudionika iz Hrvatske i zemalja regije, ali i gostiju iz Europe i Amerike, među kojima je bilo oko 500 akreditiranih novinara te više od 100 predavača i panelista iz cele regije. Uz vrhunska predavanja, panel rasprave i prezentacije, Weekend je potvrdio poziciju mesta najboljih koncerata i partija.

Weekend fun

Svi koji su barem jednom doživeli zaraznu atmosferu Weekenda, znaju kako celokupnu sliku doživljaja upotpunjuju upravo i žurke o kojima se priča sve do sledećeg Weekenda. Svaki dan festivala imaće niz promocija, koktela, koncerata i večernjih partija koji su idealna prilika za neformalni networking posetilaca Weekenda.”

A ako se pitate ko stoji iza organizacije ovog festivala odgovor je: Tomo Ricov, direktor festivala, Nikola Vrdoljak, direktor programa.

tomo ricov weekend media festival
TOMO RICOV

 

Nikola Vrdoljak Weekend Media Festival
Nikola Vrdoljak

 

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.