Weekend Media Festival 2014 dovodi regiju u Rovinj: Kako se prilagoditi svetu brzih promena?

0
1221
WMF 2014
WMF 2014

Pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe, sedmi Weekend Media Festival, koji se održava u Rovinju od 18. do 21. septembra 2014 godine, ponovno donosi jedinstvenu kombinaciju konferencije, druženja i zabave, ovaj put bogatiju nego ikad. U pet dvorana stare fabrike duvana Rovinj posetioci će  birati između pedesetak predavanja, panela, radionica i prezentacija, a uveče  ih očekuju žurke po kojima je Weekend već nadaleko poznat.

tomo ricov„Imamo dosad najviše predavača i panelista, a posebno smo pojačali program radionica, jer želimo da se ljudi iz Rovinja vrate s konkretnim znanjima koja mogu odmah primeniti u poslu. Nakon celodnevnih predavanja i panela, sledi celonoćna zabava. Weekend zaista živi 24 sata na dan“, ističe direktor festivala Tomo Ricov.

Iako je i dalje prvenstveno okupljanje regionalne komunikacijske industrije, Weekend je poslednjih godina proširio svoj doseg i na poslovne teme.

jurica novakO velikom restrukturiranju hrvatskog businessa pričaće  čelni ljudi najvećih hrvatskih kompanija – Davor Tomašković, predsednik Uprave HT-a, Sanel Volarić, predsednik Uprave Croatia osiguranja,  Darko Knez, predsednik Uprave Konzuma i Jurica Novak, partner iz konsultantske kompanije McKinsey&Company.

Weekend ne okuplja samo poslovne ljude, nego i vodeće naučnike. Oni će na svom panelu pokušati odgovoriti na pitanje Otići ili ostati? Pitanje je pokrenuto tezom iz nedavno objavljenog članka u medijima, prema kojoj Hrvatska ne dopušta uspeh, pa se uspeti može samo ako se ode u inostranstvo.

Vlasnik Pink televizije Željko Mitrović, čije je medijsko carstvo nedavno procenjeno na više od 300 miliona evra, ove godine prvi put je gost Weekend Media Festivala. U razgovoru One on one Mitrović će govoriti o svojim regionalnim planovima, a možda čujemo i nešto o navodnoj prodaji Pinka ruskom Gaspromu.

Jesu li odnosi s javnošću došli do svoj prirodnog kraja? Na to provokativno pitanje svoj će odgovor u Rovinju ponuditi Dejan Verčič, predsednik Centra za marketing i odnose s javnošću Univerziteta u Ljubljani. Smrt odnosa s javnošću, Verčičeva je teza, mogla bi biti neizbežna posledica pojave integrisanog komuniciranja, novinarstva marki, marketing sadržaja i mnogih drugih formi koje dovode u pitanje smisao dosadašnjeg PR-a.

Takođe će se govoriti o situaciji u novinarstvu. Pred urednike regionalnih informativnih programa postavljena su pitanja koliko nam i kako formatirati vesti. Dugogodišnji novinari i urednici razgovaraće  i o stanju profesije, koji su glavni uzroci njenog propadanja i može li novinarstvo preživeti.

I dok „ozbiljno“ novinarstvo prolazi kroz duboku krizu, „neozbiljno“ je, čini se, u usponu. Vesti s humorističkih portala neretko su toliko uverljive da na njih nasedaju i mediji koji bi trebali biti ozbiljni. Primera radi, u Velikoj Britaniji humor je prava industrija, ali i u regiji imamo nekoliko dobrih primera, poput News bara, Njuz.neta ili Tina Vodopivca. Oni će sasvim ozbiljno govoriti o važnosti humora u društvu i pokušati odgovoriti na barem jedno teško pitanje: kako to da je najpoznatiji komičar iz regije Slovenac, a ne Bosanac?

Uz panele i predavanja, ovogodišnji Weekend veliki je prostor dao radionicama, namenjenim svima onima koji žele videti kako agencije i mediji funkcionišu iznutra. U dva dana održaće se ukupno devet radionica, na teme širokog raspona, od marketinga i medijskog planiranja do televizije i turizma.

Weekend i HURA nastavljaju i s Balcannes revijom najboljih agencijskih projekata iz šest zemalja regije. Za prošlogodišnji BalCannes bila su prijavljena čak 82 rada iz ciele regije, a sličan je odaziv i ove godine. Prijave traju do 8. septembra na www.balcannes.com. Po drugi put će biti dodijeljene i nagrade SoMo Borac u organizaciji magazina planb.hr i agencija 404 te Jasno i Glasno. Sam SoMo Borac je showcase regionalne digitalne industrije, razmena znanja i okupljalište digitalnih profesionalaca, a prijave traju do 9. septembra  na www.somoborac.com.

Party, party, party

Čuvene žurke na Weekendu su najbolja mesta networkinga na festivalu. Počinjemo u četvrtak s Weekend welcome partyjem u klubu Pepermint u Rovinju, sa poznatim DJ imenima: Tomo In Der Muhlen, Mate Janković, Martin Milinković, Filip Jelaš, Ela Radić, DJ Dodo i Tomo Ricov.

the frajleU petak sledi slovenska žurka uz poslasticu iz Ljubljane – Sladicu. Izvrstan uvod u slovensku žurku će biti novosadske The Frajle, ženski band sve popularniji i u Hrvatskoj. Program  će u subotu završiti veliki koncert Psihomodo Popa koji će za posetioce  Weekenda svirati do ranih jutarnjih sati.

 

Na 7. Weekend Media Festivalu očekuje se oko 4000 posetilca, među kojima više od 500 akreditiranih novinara, više od 130 predavača, panelista i voditelja radionica te više od 300 studenata iz cele regije. Možete se još prijaviti za ovogodišnji Weekend u na www.weekendmediafestival.com.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.